Foto's van mijn nieuwe hengstje Breitling

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 22:21

Samsam schreef:
Ik denk dat ze eerlijk geen idee heeft waar ze aan begint, een 3-jarige hengst is nou niet bepaald een makkelijke overgang vanaf de ponies!


Maarja jij weet niet wat ik allemaal gereden heb. Jij weet namelijk niet dat ik een paard en een pony had. Dus zo zie je maar weer dat je niet ergens over kunt oordelen zonder je er wat van weet Haha!

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:23

We zullen wel zien hoelang hij zijn ballen nog houdt!!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 22:24

Samsam schreef:
Sorry, maar ben je nou dom of naief, je bent 18 jaar, komt van de ponies, amper/geen wedstrijdervaring. Ik zou het al knap vinden als je dit paard als ruin goed zou kunnen inrijden. Heb je enig idee wat er allemaal bij komt kijken je hengst laat dekken, wat hormonen doen met zo'n dier? Lees maar wat Topics van Nimber, die heeft haar handen vol aan haar groninger hengst, ze is een ervaren amazone en door de bank genomen zijn groningers een stukje makkelijk dan Jazz nakomelingen!!


Ik snap echt niet waar jij je oordeel vandaan haalt, jij kent mijn voorgrond helemaal niet! jij weet helemaal niet wat ik wel en niet gereden heb dus hou dat soort commentaar aub voor je wil je

wenny

Berichten: 7670
Geregistreerd: 06-03-03
Woonplaats: Hoekschewaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:28

gaaf paard
erg mooi beest
veel plezier ermee

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 22:29

wenny schreef:
gaaf paard
erg mooi beest
veel plezier ermee


kijk die snapt het Haha! om zulke reacties zette ik die foto's erop!

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:30

Breitling schreef:
Ik snap echt niet waar jij je oordeel vandaan haalt, jij kent mijn voorgrond helemaal niet! jij weet helemaal niet wat ik wel en niet gereden heb dus hou dat soort commentaar aub voor je wil je



Ik denk dat je je achtergrond bedoeld: Ik weet in elk geval dat je pas 18 bent en nooit hoger dan B hebt gereden.

Als je alleen zulke reacties wil had je in je topic moeten zetten dat mensen alleen positief mogen reageren!
Laatst bijgewerkt door fokfanaat op 30-05-04 22:31, in het totaal 1 keer bewerkt

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:31

Samsam schreef:
Ik denk dat je je achtergrond bedoeld: Ik weet in elk geval dat je pas 18 bent en nooit hoger dan B hebt gereden.

betekend dat dat je geen hengst mag hebben en inrijden? dat je dit niet kan? dat vind ik toch wel een slechte conclusie
ze heeft deze keuze vast bewust gemaakt om een hengst te kopen!

fokfanaat

Berichten: 20215
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Uut Uune

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:32

Ik zeg alleen dat ik betwijfel of ze wel weet waar ze aan begint!
Helemaal gezien de hoop op goedkeuring, dat komt idd naief op me over!
Laatst bijgewerkt door fokfanaat op 30-05-04 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

stalleke

Berichten: 5970
Geregistreerd: 26-11-03
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:33

Samsam schreef:
Ik zeg alleen dat ik betwijfel of ze wel weet waar ze aan begint!

Blijkbaar weet ze het, anders had ze er nooit een gekocht

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 22:36

Ik heb helemaal niet gevraagt om comentaar op het hengst zijn of niet, of ik dat aan kan of niet. Ik koop toch niet voor niks zo'n paard? Ik heb hem niet eens gekregen maar zelf betaald. Dus ik heb er zeker wel goed over nagedacht, en ik heb vaker op jonge hengsten gereden, dus je weet helemaal niet waar je over praat! En ik vind commentaar helemaal niet erg, van mij mag je, alleen dat gezeur over dat ik een hengt heb en dat ik dat niet aan zou kunne en blablabla heb ik geen zin in. Als ik daar iets over wou weten had ik daar wel een topic over gestart.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 22:44

Samsam schreef:
We zullen wel zien hoelang hij zijn ballen nog houdt!!


Haha zeer waarschijnlijk nog heel lang. Je kent mijn paard niet dus je kunt weinig over hem zeggen, zit aardig wat verschil in een hengst en in een hengst. De gene die mijn paard gekeurt heeft zei zelf dat hij nog nooit zo'n brave rustige hengst gezien heeft, hij kon hem zo bij zijn balle pakke om te kijke of ze er alle 2 zaten zonder dat ie maar een pasje bewoog, terwijl die normaal altijd voor zn mieter geschopt werd hij heeft zelfs op het keurings papier gezet hengst met een super karakter. Mijn hengst is niet te onderscheide van een ruin zo braaf. Dus ik zou als ik jou was maar niet zo snel een oordeel over iets geven als je niet genoeg van dat gene af weet ( in dit geval dus mijn hengst) we zulle idd zien hoelang die zijn balle nog houd Haha!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57953
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:50

Samsam schreef:
We zullen wel zien hoelang hij zijn ballen nog houdt!!

alsof jij alles weet! je weet niet hoe goed ze kan rijden
ik zit nog niet in de B dressuur kan ik daarom niet rijden ofzo?
als ze nou niet veel of nog maar pas begonnen is aan wedstrijden, daar bij hangt het ook af van het paard waarmee je rijd hoever je geraakt!

al breekt ze haar benen dan is het nog haar keuze of ze het dier hengst laat of niet!
er zijn goudeerlijke hengsten en echte rotzakken
samsam! zij kiest wat ze koopt en zij zal ook weten waar ze aan begint
zolang je een goede begeleiding hebt zal er niet veel mis kunnen lopen
dus denk ik dat deze reacties bijzonder irritant en overbodig zijn! vergal haar topic nou niet

ik vind het een super mooi beestje!
veel succes met hem breithling!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 22:54

pharagirlke"]
[quote="Samsam schreef:
We zullen wel zien hoelang hij zijn ballen nog houdt!!


al breekt ze haar benen dan is het nog haar keuze of ze het dier hengst laat of niet!
er zijn goudeerlijke hengsten en echte rotzakken
samsam! zij kiest wat ze koopt en zij zal ook weten waar ze aan begint
zolang je een goede begeleiding hebt zal er niet veel mis kunnen lopen
dus denk ik dat deze reacties bijzonder irritant en overbodig zijn! vergal haar topic nou niet

ik vind het een super mooi beestje!
veel succes met hem breithling!
[/quote]

Dankje wel! vink erg lief van je! Ik denk ook maar dat ik hem laat sluiten want hier heb ik hem niet voor geopent.

Dacht open ook eens een topic met foto's van mijn paard maarja Verward


Het is gewoon een feit dat je geen mening kunt geven over iemand zn rijden als je niet weet wat diegene allemaal gedaan heeft. En je kunt ook geen mening geven over een hengst, want niet alle hengsten zijn het zelfde!!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57953
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 22:59

gewoon de moddies vragen om die reacties te verwijderen Lachen
ze moet jou topic niet vergallen! daarbij zijn het superleuke fotos
word jaloers op je hengst Haha!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 23:01

Volgens mij wil samsam alleen maar negatieve commentaar over mij geven omdat ze denkt dat ze zelf zo goed is.

Voorbeeldje he! meisje die ik ken was in no time met haar pony in de z.

Pony: liep uit zich zelf het proefje door.

meisje ging op een pony van iemand anders een B proefje starten en bakte er niks van!

Pony : was jong en liep niet uit zichzelf het proefje door.

Nog een voorbeeldje
meisje die mijn pony kwam uitproberen reed m2. Ze ging op mijn pony zitten en kreeg hem niet eens naar voren laat staan aan de teugel.

dag later kwam een meisje zonder wedstrijd ervaring mijn pony uitproberen. En die reed hem super netjes voorwaards en hoefde er bijna niks aan te doen om hem aan de teugel te krijgen.

conclusie : Het maakt niks uit of je in de z of de b rijd

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 23:07

Nou samsam, waar blijven nu je reacties?? ben je uitgelult? Je ziet nu zeker in dat je niet zomaar commentaar op iets kunt geven waar je niks van afweet, misschien een lesje voor de volgende keer!!!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 23:12

pharagirlke schreef:
gewoon de moddies vragen om die reacties te verwijderen Lachen
ze moet jou topic niet vergallen! daarbij zijn het superleuke fotos
word jaloers op je hengst Haha!


Dankje wel! degene die wel een normale reactie geven! vind het erg leuk hoor! En de rest moet niet denken beter te zijn als iemand anders! laat iedereen in zn waarde en bemoei je niet met dingen waar je niks van weet!

Ayasha
Blogger

Berichten: 57953
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 23:12

er zijn er hier meer die zo denken breitling! blijkbaar word alleen maar naar wedstrijdervaring gekeken
ik rijd geen wedstrijd (en ben dat ook nog even niet van plan misschien odnerlinge wedstrijden maar niet serieus)
en dus rijd ik slecht volgens jou samsam, naja lief van je dat je dat zo subtiel zegt! en ik denk dat er wel meer bokkers zijn die geen wedstrijden rijden en die 100 x beter rijden dan jou! je voelt je inderdaad heel wat, maar als we hier niet over stoppen word dit gesloten wegens persoonlijke vetes! Knipoog

Claudia19

Berichten: 5131
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 23:19

Breitling schreef:
Nou samsam, waar blijven nu je reacties?? ben je uitgelult? Je ziet nu zeker in dat je niet zomaar commentaar op iets kunt geven waar je niks van afweet, misschien een lesje voor de volgende keer!!!

nu ga je het zelf uitdagen.
samsam geeft gewoon haar mening.
ik vind het verder een leuk beestje.
en ga me er verder niet mee bemoeien.

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 23:19

Ja idd. Heb nog heel wat wat ik graag tegen samsam zou willen zeggen, maar heb het maar netjes gehouden, tenslotte heb ik dit topic geopent als iets wat leuk moet zijn en niet om mekaar aftelopen zeiken toch?

En samsam wil nog wel een tegen reactie van je, hier op het topic, na alle reacties die na jou zijn gekomen. Ben benieuwd wat je nog te zeggen hebt namelijk. En verders zou ik zeggen, ga maar weer door met de normale reacties die je geeft bij foto's van een paard, van mij part zeg je dat je hem onwijs lelijk vind. Maar dan heeft het teminste met de foto's te maken!

Kido

Berichten: 5332
Geregistreerd: 04-08-03
Woonplaats: Ergens op deze aardbol.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 23:21

wat een leukerd wanneer gaat er een zadel op?

Ayasha
Blogger

Berichten: 57953
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 23:21

breitling als ze dat zou zeggen zou ze liegen en dat mag niet Lachen
want het is zeker geen lelijk paard! dat kan ik je vertellen Haha!

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 23:23

pjotr"]
[quote="Breitling schreef:
Nou samsam, waar blijven nu je reacties?? ben je uitgelult? Je ziet nu zeker in dat je niet zomaar commentaar op iets kunt geven waar je niks van afweet, misschien een lesje voor de volgende keer!!!

nu ga je het zelf uitdagen.
samsam geeft gewoon haar mening.
ik vind het verder een leuk beestje.
en ga me er verder niet mee bemoeien.
[/quote]

Klopt, wil een reactie van der na alle berichten. Die dingen die zei zegt komt niet over als een menig en het slaat gewoon nergens op en daarom wil ik graag nog een reactie van wat ze er nu van vind na alles wat er gezegt is. En dan moet het gewoon stoppen. Want anders kan ik hem net zo goed sluiten.

Ayasha
Blogger

Berichten: 57953
Geregistreerd: 24-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-04 23:24

ik ben eerlijk gezegd ook wel benieuwd naar wat ze nou nog te zeggen heeft Bloos Schijnheilig

__Nathalie__

Berichten: 15012
Geregistreerd: 11-05-04
Woonplaats: Elburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-04 23:25

Kido schreef:
wat een leukerd wanneer gaat er een zadel op?


Voorlopig nog maar even niet Lachen laat hem eerst maar even zn draai vinden op zn nieuwe plekje, en dan begin ik met longeren. Hij is bij die vorge mensen ook nog maar een paar keer gelongeert. Wil alles gewoon heel rustig opbouwen Haha! Leuk dat er toch nog een gewone reactie is van iemand met intresse Haha!