Esperanto mijn spaanse man.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lampje
Berichten: 1313
Geregistreerd: 18-04-04
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 18:43

Aaaah Esperanto!!
gaaf die foto's, hij ziet er goed uit
veel suc-6 met jullie eerste wedstrijd...

cinv

Berichten: 2633
Geregistreerd: 01-12-03
Woonplaats: LANDEN (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 23:39

schaffen , ga eens vragen aan men vriend wara dat is , anders kom ik eens langs als het gaat..
Als ik terug ga rijden was ik aan het twijfelen om mij in te schrijven of bij LRV of UDR, maar UDR doet niets als wedstrijden, ik wil meer voor ambiance en mensen leren kennen nie speciaal wedstrijd alleen maa k zie wel.

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-04 23:57

aha in schaffen dan is niet veraf, ik ben vorig weekend udr gaan rijden in Leopoldsburg. Mischien komen we elkaar wel eens tegen he! Veel succes met je knap paardje.

orban

Berichten: 2145
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: balen(belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-05-04 19:05

Hey lientje ik was daar ook in Leopoldsburg zonder paard heb je niet gezien welke proef reed je?

Cinv,Ik heb vroeger bij de LRV gereden en dat is soms zo een soep!! Die terrein zijn soms echt om te wenen heb vroeger meer dan eens een kreupel dier mee naar huis moeten nemen!! En tussen de ruiters van de zelfde vereniging bij mij vroeger was er veel afgunst.Er was meer ruzie dan plezier ik ken ook meer mensen die LRV rijden.Die veranderen meestal om de 2 jaar van vereniging door ruzie! Kom maar gezellig bij de UDR ben ik teminste niet alleen met een anda! En eens je daar wat mensen kent is het ook tof hoor!! Kom gewoon eens een keertje kijken.

Poenarie

Berichten: 4974
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Noord Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-04 19:57

Mo0i

Lientje

Berichten: 3891
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Belgie(Limburg)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-04 22:28

orban schreef:
Hey lientje ik was daar ook in Leopoldsburg zonder paard heb je niet gezien welke proef reed je?

Cinv,Ik heb vroeger bij de LRV gereden en dat is soms zo een soep!! Die terrein zijn soms echt om te wenen heb vroeger meer dan eens een kreupel dier mee naar huis moeten nemen!! En tussen de ruiters van de zelfde vereniging bij mij vroeger was er veel afgunst.Er was meer ruzie dan plezier ik ken ook meer mensen die LRV rijden.Die veranderen meestal om de 2 jaar van vereniging door ruzie! Kom maar gezellig bij de UDR ben ik teminste niet alleen met een anda! En eens je daar wat mensen kent is het ook tof hoor!! Kom gewoon eens een keertje kijken.


Hey, ik reed E5, ik heb om half tien gereden dus als 1 van de eersten, leuk dat je er ook was.