Nagoya, en ik heb besloten....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 10:25

Ooo, dan kan je der binnekort al lekker mee beginnen, eerst lekker het paard leren kennen! Ik hoop dat het inrijden goed gaat.....ga je het zelf doen?, bij hakan verliep alles perfect! hij vond het geen eens is interressant dat er iemand op en rug zat, hopen dat dat ook bij jou paardjezo goed gaat!:P Ze word een lekkere grote arabier! op de foto leek ze me al best groot, ze is echt heel erg mooi!

groetjes serenatjeeeeee

Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-04 16:03

Thanks Lachen , ik kan niet wachten tot ze officieel m`n paardje is Hyper!

serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 19:04

haahaha, ik zou ook niet kunne w88!
De eigenaar ( die man) die zorgt er wel goed voor, hij heeft ook het beste voor zen paarden...die vriendin wou hem in februari..maar toen zei hij omdat er tussen ook een vakantie zat..dat ze hem beter niet in de vakantie kon komen, omdat ze dan veel tijd had..en hij daaraan gewend zou raken,....zo zie je maar dat er ook goede handelstallen zijn!:D

bakkie

Berichten: 3234
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: etten-leur

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-04 20:05

jammer, ik zie haar neit

Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 08:31

serenatje schreef:
Ooo, dan kan je der binnekort al lekker mee beginnen, eerst lekker het paard leren kennen! Ik hoop dat het inrijden goed gaat.....ga je het zelf doen?, bij hakan verliep alles perfect! hij vond het geen eens is interressant dat er iemand op en rug zat, hopen dat dat ook bij jou paardjezo goed gaat!:P Ze word een lekkere grote arabier! op de foto leek ze me al best groot, ze is echt heel erg mooi!

groetjes serenatjeeeeee


Het inrijden ga ik i.d.d. zelf doen, in de zomervakantie ga ik daar heel rustig aan mee beginnen. Ik krijg daarbij hulp van iemand met veel ervaring en vlakbij is een manege, waar ik les kan nemen OK dan! .. Ik ben heel benieuwd hoe dat allemaal zal gaan, ik hoop net zo goed als bij Hakan !!

Kelly_Taco

Berichten: 6724
Geregistreerd: 27-10-03
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 08:38

Jammer dat picserver eruit lig maar ik heb haar al bewonderd in je vorige topic.
Goede keus hoor, het beestje is erg mooi en heeft een lieve uitstraling.
Is ze al goed gekeurd of moet ze nog gekeurd worden?

Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 08:45

bakkie schreef:
jammer, ik zie haar niet


Ik zie ze ook niet meer, de uploadsite doet weer `ns raar Rolleyes .. Ik zet er even 3 andere op, ik heb de foto`s nl niet op deze computer staan Bloos ..

Nagoya Lovers :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

serenatje
Berichten: 233
Geregistreerd: 27-02-04
Woonplaats: rhoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-04 11:30

Het inrijden ga ik i.d.d. zelf doen, in de zomervakantie ga ik daar heel rustig aan mee beginnen. Ik krijg daarbij hulp van iemand met veel ervaring en vlakbij is een manege, waar ik les kan nemen OK dan! .. Ik ben heel benieuwd hoe dat allemaal zal gaan, ik hoop net zo goed als bij Hakan !![/quote]

Dat is leuk ja om je paard zelf in te rijden, met goede hulp komt het helemaal goed OK dan!
Les nemen is zeker beter jo, dat is veel makkelijker leert ze gelijk bij andere paarden lopen!
Ik ben zeker benieuwd hoe het zal gaan, hou je ons op de hoogte *LOL*

Steefje

Berichten: 999
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-04 11:43

Taaclover schreef:
Is ze al goed gekeurd of moet ze nog gekeurd worden?


Ze moet nog gekeurd worden, hiervoor moet ik nog een afspraak maken. Ik hoop zooooo dat ze wordt goedgekeurd , vast wel, maar het is toch wel spannend....