Viking heeft na jaren zijn broer weer gezien.....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 11:46

Viking schreef:
Toevallig is hij al zo'n 100 kilo afgevallen hoor Tong uitsteken Haha!


In de tijd dat hij op zijn penen dieet staat ?! Nou pas maar op dan...nog een paar weken peen, en er blijft niks meer over Haha!

Zonder dollen, ze zien er beide toppie uit hoor Lachen in hoeverre een fjord erin mijn ogen toppie uit kan zien... Schijnheilig ...maar vik heeft zowiezo een streepje voor Lovers

Fjorjon
Berichten: 199
Geregistreerd: 01-11-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 21:10

Wat dat betreft kan Viking wel jaloers zijn op zijn broer, met anderhalve kilo biks en een halve kilo muesli op een dag.

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-04 21:34

Fjorjon schreef:
Wat dat betreft kan Viking wel jaloers zijn op zijn broer, met anderhalve kilo biks en een halve kilo muesli op een dag.


Als ik zoveel aan Vik geeft past hij niet meer door de deur Haha! Tong uitsteken

Black_riders

Berichten: 2125
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Beltrum dat ligt in de achterhoek :-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-04 22:21

Viking"]
[quote="Fjorjon schreef:
Wat dat betreft kan Viking wel jaloers zijn op zijn broer, met anderhalve kilo biks en een halve kilo muesli op een dag.


Als ik zoveel aan Vik geeft past hij niet meer door de deur Haha! Tong uitsteken
[/quote]

Door de deur, ik denk dat hij ook zeker klem komt te zitten in de gang. Haha! als je goed luistert hoor je Nibbit zingen Muziek! er staat een paard ( klem ) in de gang. En maar kijken naar de kont van het paard. Haha!

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-04 08:21

Scherps"]
[quote="Viking"][quote="Fjorjon schreef:
Wat dat betreft kan Viking wel jaloers zijn op zijn broer, met anderhalve kilo biks en een halve kilo muesli op een dag.


Als ik zoveel aan Vik geeft past hij niet meer door de deur Haha! Tong uitsteken
[/quote]

Door de deur, ik denk dat hij ook zeker klem komt te zitten in de gang. Haha! als je goed luistert hoor je Nibbit zingen Muziek! er staat een paard ( klem ) in de gang. En maar kijken naar de kont van het paard. Haha!
[/quote]

Hahahaaha,ik heb al 2 keer klem gezeten met hem,mijn arm is nog blauw Haha!

shabash

Berichten: 377
Geregistreerd: 26-04-03
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-04 09:52

Hey wat leuk!!! Ik kijk elke keer of ik vikkepik nog even zie. Ennuh ff offtopic Mir ik woon nu ook in Waddinxveen he!!!! Ik kom snel langs als je dat leuk vindt natuurlijk en dan wil ik brotherbeer van vick ook eens zien

daanboy

Berichten: 1001
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 08:42

leuke ford hoor welke ras en hoe oud is die
mijn pony speelt ook altijd met de bal heel leuk hoor ik vind dat ze dat wel verdingen

Fjorjon
Berichten: 199
Geregistreerd: 01-11-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 21:01

daanboy schreef:
leuke ford hoor welke ras en hoe oud is die
mijn pony speelt ook altijd met de bal heel leuk hoor ik vind dat ze dat wel verdingen


Kan iemand dit vertalen want ik snap het niet helemaal, misschien moet ik het Ulljon vragen,dat is een belg.

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-04 21:20

leuke fjorden vooral die foto met die bal Haha! daanboy bedoelde verdienen maar ze wist niet hoe ze het moest veranderen

Fjorjon
Berichten: 199
Geregistreerd: 01-11-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 08:44

Gisteren op Viking gereden, was echt leuk. Je kunt nog merken dat hij een jaar jonger is. Maandag komt ze bij mij op Ulljon rijden, ben benieuwd

Fjorjon
Berichten: 199
Geregistreerd: 01-11-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-04 08:45

tobilover schreef:
leuke fjorden vooral die foto met die bal Haha! daanboy bedoelde verdienen maar ze wist niet hoe ze het moest veranderen


Rechtsboven in de hoek van je bericht zit een knop wijzigen, daarmee kun je je tekst aanpassen.

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-04 08:40

shabash"]
Hey wat leuk!!! Ik kijk elke keer of ik vikkepik nog even zie. Ennuh ff offtopic Mir ik woon nu ook in Waddinxveen he!!!! Ik kom snel langs als je dat leuk vindt natuurlijk en dan wil ik brotherbeer van vick ook eens zien
[/quote]


Je bent van harte welkom hoor Es Haha!

[quote="fjorjon schreef:

Gisteren op Viking gereden, was echt leuk. Je kunt nog merken dat hij een jaar jonger is. Maandag komt ze bij mij op Ulljon rijden, ben benieuwd


En dat was heel vreemd,Ulljon is een stuk smaller dan Vik,gaf ook hoger op,heel vreemd[maar wel lekker Haha! ]

Martine gaat Viking nu 2 dagen in de week bijrijden voor mij omdat ik dat gewoonweg niet kan met mijn hernia,dus ik zie ons over een paar maanden wel samen op wedstrijd gaan Schijnheilig

Fjorjon
Berichten: 199
Geregistreerd: 01-11-03
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 17:34

En dan vliegen de winstpunten ons natuurlijk om de oren Schijnheilig, dus dure kwpn-ers opgepast OK dan!

(dat hoop ik tenmiste)

garfieldjuh

Berichten: 1361
Geregistreerd: 14-11-03
Woonplaats: Groesbeek

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-04 18:21

de 2 foto is mooi!