Dais_ schreef:Prachtige foto's en paarden

Ik hoop alleen wel dat de hoefsmid snel komt voor ze

Haha ja hoor. Hij moet er nog 2.
Ze komen om de beurt naar huis
Monique1963 schreef:Schitterend gelukt je foto's. Als ze wat ouder zijn worden ze dan voller op de ribben en achterhand? Of blijft dit zo?
Dat hoop ik toch 
Er zitten (voor zover wij tot nu kunnen voorspellen
) wat laatbloeiers bij. Je ziet dat die vosschimmel al aardig fors is, eigenlijk is dat niet ideaal.
Voor de keuring wel (ze moeten met 2,5 naar de keuring en ze kunnen daar moeilijk door groene paarden heen kijken) maar paarden die op jonge leeftijd wat smaller zijn en dan later de breedte in gaan zijn er meestal die mooier oud worden.
Nu zijn deze wel schraal, daarom worden ze nu ook bijgevoerd. Normaal doen de jonkies het met sobere voeding maar als ze dan ineens de groei in gaan moet er soms wat bij. En die donkerbruine bv is ineens heel erg de lucht in geschoten (fijn wel!)
Ik zocht even wat voorbeelden van oudere hengsten maar heb niet van alle hengsten foto’s van vroeger die ik ook zelf maakte.
Dit is bv hetzelfde paard op resp. 3 jaar en 4 jaar

Hij is de papa van de vos, de zwarte en de donkerbruine
Een paar maanden voor de keuring komen de jonge hengsten naar huis en worden ze op een ‘gepersonaliseerd’ voerbeleid gezet haha. De een heeft net wat meer nodig dan de ander.
Overigens nog niet zeker dat deze allemaal naar de keuring gaan.