Myrthe1 schreef:Ik geniet altijd enorm van je foto's en deze keer ook weer!! Wat ziet het bos er prachtig uit! Die kleuren en dan je prachtige fries, super! Geweldig om naar te kijken!
Dank je wel 
Lucia88 schreef:Leuk! En respect om idd nog helemaal te gaan poseren met t weer van de laatste tijd, brrr. Ik snap dat Zorro toe is aan een winterslaapje!
Het wordt nu inderdaad wel echt koud.. Heb voor Zorro 2 blousen: 1 voor warm weer en 1 voor koud weer. Deze is eigenlijk veel te groot en daar kan ik makkelijk 2 truien en een thermoshirt onder doen
Gothico schreef:Mooie foto's weer. Complimenten aan de fotografen ook. En Diablo doet het mooi wel weer.
Thanks
En volgende week ben jij/zin wij samen in een studio aan de beurt
Kimddddd schreef:Wat een beauty is het !
Dank je wel 
FennyPower schreef:Leuke fotos !
Lekker posten wat je zelf wil posten hoevaak dat ook hetzelfde lijkt voor de mensen die dat vinden.
Ik vind het wel mooi! Elke fotograaf zijn eigen stijl.
Dat blij ik ook zeker doen
Maar ik snap dat het op een gegeven moment een beetje van het zelfde is
Ik neem het diegene ook zeker niet kwalijk dat ze het heeft neergezet. Ieder zijn mening. Ik vind het vooral leuk dat wij voor de lens mogen staan en iedere fotograaf geeft er inderdaad zijn/haar eigen draai aan en dat maakt het zo leuk 
Britt1 schreef:Ah wat leuk om terug te zien hier! Ik zie mijn foto ineens op de voorpagina, geweldig!
Het was ontzettend leuk om je weer te zien en de deelnemers vonden het fantastisch! Inderdaad zijn mijn meeloopdagen beedoeld om in een mooie setting te fotograferen én te leren. Het was geslaagd! Ondanks de regen...die actie gaan we absoluut een keer inhalen met droog weer, Joe!

Jij ook super bedankt
En we spreken zeker nog wel af wanneer het droog EN warmer is