Spelen met opa Tenno

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tenno7

Berichten: 2251
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

Spelen met opa Tenno

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-23 21:29

Tenno gaat alweer richting de 24 jaar oud en heb hem alweer bijna 15 jaar. Bizar, de tijd gaat zooo snel! Sommige van jullie kennen Tenno nog wel misschien!

We hebben samen onwijs veel bereikt waar ik mega trots op ben. Onder andere Z2 startgerechtigd ( door corona geen wp in de Z2 meer gehaald helaas ) deden we veel springwedstrijdjes. ( durfde zelf niet hoger dan B officieel :') ) en hebben we heel wat gave eventing wedstrijdjes gereden op B niveau. Maar mooiste van alles vindt ik dat hij een vreselijk paard was in het begin.. ik niks met hem kon worden en nu echt kan lezen en schrijven met hem. Hij heeft mij zo ontzettend veel geleerd!

Nog steeds is hij niet altijd de makkelijkste. Op buitenritten heb ik mijn handen vol, en ik moet altijd afspraken maken met hem haha. Iets afdwingen heeft totaal geen zin, dan is het 1 bok en je ligt er naast en Tenno is weg := dus we sluiten altijd een deal en dan is hij ook super braaf gelukkig. Maar af en toe laat hij best nog even weten dat hij een eigen mening en wil heeft haha
We rijden nu dus enkel nog recreatief en beetje gymnastiseren in de bak om hem lekker fit te houden. Ook doen we wat aan vrijheids dressuur en grondwerken en voornamelijk lekker op de wei staan.

Afgelopen week wou ik wat grondwerken met hem, maar Tenno was in een andere bui, dus hebben we het maar omgezet naar even lekker gek doen en spelen. Dit soort momentjes zijn goud waard en ik moet dan ook zoo enorm om hem lachen. Het is echt een macho man.

Hier wat foto's van afgelopen week. Gewoon lekker simpel met de telefoon.


1.
Afbeelding

2.
Afbeelding

3.
Afbeelding

4.
Afbeelding

5. Wel kijken naar mij he _O-
Afbeelding

6.
Afbeelding

7.
Afbeelding

8. In your face... en dan ook nog zo'n gilletje erbij he :')
Afbeelding

9.
Afbeelding

10.
Afbeelding

11.
Afbeelding

12.
Afbeelding

13. Zag je mij?
Afbeelding

Zo gek op dit paard haha. En zo blij dat hij nog zo heerlijk fit is!! Hij is wel lekker vies op deze foto's :')
Afgelopen week is de fysio er nog bij geweest en die was ook nog heel tevreden. Tenno is nog mooi recht in de bespiering en had weinig punten van aandacht op wat kleine dingetjes na. Toch super fijn om te horen!

Ineke2

Berichten: 33120
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Re: Spelen met opa Tenno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 21:40

Haha nou fit is hij nog wel :D Leuk die blije plaatjes!

MissyNr1
Berichten: 134
Geregistreerd: 29-04-20

Re: Spelen met opa Tenno

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-23 22:18

Wauw die steiger-foto's! Hij heeft duidelijk lol :)

GabberGill

Berichten: 5764
Geregistreerd: 11-06-04
Woonplaats: rotterdam

Re: Spelen met opa Tenno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 07:08

Wat een lolbroek hahahha

Maanlicht

Berichten: 6852
Geregistreerd: 30-07-07
Woonplaats: Den Haag

Re: Spelen met opa Tenno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 07:31

Ja Tenno! Natuurlijk ken ik die nog! Wat gaat de tijd snel hè. Hij ziet er nog super uit! :D

Tenno7

Berichten: 2251
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-23 09:51

Ineke2 schreef:
Haha nou fit is hij nog wel :D Leuk die blije plaatjes!

Ja zeker weten. Super blij ook dat hij zich nog zo fit voelt! Straks alsbik hem weer ga scheren dan voelt hij zich weer 3 jaar oud ipv bijna 24 haha


MissyNr1 schreef:
Wauw die steiger-foto's! Hij heeft duidelijk lol :)

Ja mister macho man whaha :')


GabberGill schreef:
Wat een lolbroek hahahha

Ja en dat weet hij zelf ook :')


Maanlicht schreef:
Ja Tenno! Natuurlijk ken ik die nog! Wat gaat de tijd snel hè. Hij ziet er nog super uit! :D

De tijd gaat bizar snel! Echt ongelooflijk. Dankjewel

Dees

Berichten: 18917
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Re: Spelen met opa Tenno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 17:37

Wat een leuke fotos, tof om zo'n oudje nog zo blij te zien huppen.

Maarrrrr.... ik vind hem wel erg schraal in de bovenlijn hoor. Eigenlijk te schraal. Was dit de mijne, dan zou ik hem helpen door Voermeesters Sport Torso bij te voeren. Iets meer eiwit erin.

Elisa2

Berichten: 37194
Geregistreerd: 31-08-04

Re: Spelen met opa Tenno

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-23 19:03

Hij blijft leuk! Die steiger foto,s zijn echt gaaf.

Tenno7

Berichten: 2251
Geregistreerd: 23-11-11
Woonplaats: Uithuizermeeden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-23 19:09

Dees schreef:
Wat een leuke fotos, tof om zo'n oudje nog zo blij te zien huppen.

Maarrrrr.... ik vind hem wel erg schraal in de bovenlijn hoor. Eigenlijk te schraal. Was dit de mijne, dan zou ik hem helpen door Voermeesters Sport Torso bij te voeren. Iets meer eiwit erin.


Foto's zijn wat vertekenend doordat hij net natgeregend was! Juist complimenten gehad van de fysio dat hij nog zo mooi in de bespiering zit!

Zus

Berichten: 602
Geregistreerd: 31-08-14
Woonplaats: Noord Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-23 10:21

Geweldig, een fitte en baldadige Tenno <3