Samen met Lilly is het een zomer vol uitzichten, kilometers en ponypret. Hierbij een kort overzichtje van al het moois wat we samen mochten beleven afgelopen maanden

Juni
Begin juni zijn we afgereisd naar de Lemelerberg, waarbij we de route hadden uitgestippeld dwars over de Archemerberg. In Drenthe in natuurlijk alles plat, dus dit voelde echt alsof we op vakantie waren.

Daarna werd het heel snel warm. Op stal hebben we een poel, dus het warme weer betekende spetteren in het water.

Tijdens de ritjes thuis door het Drents Friese Wold komen we regelmatig een ree tegen.

Het laatste weekend van juni was het weer tijd voor het ALV weekend van de NVVR. Heerlijk een weekend rondrijden op de Veluwezoom bij Laag Soeren.

Juli
Begin juli had ik trecclinic georganiseerd op stal. De mensen waren iets enthousiaster dan de paarden, maar het was een geslaagde ochtend.

Naast het rijden maken we ook af en toe een wandeling met een stalgenootje.

Halverwege juli heeft Lilly anderhalve week vrij omdat ik op vakantie ben. Een vakantie is niet compleet zonder paarden, dus ging ik een weekend op trektocht in de buurt van Kassel, Duitsland. Op, hoe kan het ook anders, een Tinker

Eenmaal weer thuis werden ook hier de uitstapjes weer opgepakt, waaronder een dagje naar Dwingeloo.

Augustus
Al een poos was ik bezig met de voorbereidingen voor de trektocht voor eind september. Mijn doel is om met eigen bepakking te rijden (op de slaapzak na), en dat betekent zadeltassen goed passend krijgen. Lilly loopt ermee alsof ze nooit anders gedaan heeft.

Ook gaan we vlakbij stal op puzzeltocht. Hoe fantastisch om in eigen gebied te rijden en op plekken te komen waar je normaal nooit komt. Inclusief bijtanken tussendoor

Halverwege augustus begon de heide al te kleuren en ging ik vanaf stal eens de andere kant op, naar het Leggelderveld.

Eind augustus hadden we weer een weekend van de NVVR, ditmaal in Schoonloo.

September
En dan zijn we alweer september. Afgelopen zaterdag hebben we een grote ronde gereden over het Holtingerveld, waar de heide prachtig gekleurd was.

Ondertussen kijk ik ontzettend uit naar de trektocht die we eind september gaan maken, dit jaar over de Veluwe.
En ben ik natuurlijk ontzettend blij met en trots op mijn knappe pony