Mijn super Tinker en ik.... Jouw droombaan? Paard + zorg

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Laserwoman

Berichten: 17
Geregistreerd: 29-10-13

Mijn super Tinker en ik.... Jouw droombaan? Paard + zorg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-23 20:49

Hallo allemaal,
Dit is mijn super paard “Mister Summer” (of Summie of Sum). Hij is heel bijzonder, hij heeft mij 11 jaar geleden gekozen, was niet bang voor mijn elektrische rolstoel en vond het niet erg dat ik net ff anders bewoog en praatte door mijn spasme. We zijn een hecht team geworden, Sum doet alles op stem (als hij geen bitterballen in zijn oren heeft, want het blijft een paard natuurlijk hahaha). Omdat het zadel wat ik nodig heb te lang is voor zijn rug, heb ik het rijden op hem vaarwel moeten zeggen en zijn we gaan mennen. Wat ook heel leuk is hoor. Nu heb ik door mijn lichamelijke handicap altijd een paar handjes van anderen nodig om te doen wat ik wil.
Die zoek ik dus, met een leuke vrouw/meid er aan vast natuurlijk. een paar handjes die zowel willen helpen met Summie, maar ook bij mij thuis (volledig betaald). Aangezien ik alle vacaturesites zo’n beetje heb gehad, dacht ik, ik kijk eens of hier leuke vrouwen/meiden zijn die de combinatie zorg en paarden leuk vinden? (ervaring in de zorg is NIET nodig) Er wordt iig vaak en veel gelachen. Wil je meer weten, kijk op: https://sites.google.com/view/handige-handjes/index
ik hoop snel iets van je te horen.
Groetjes, Janine (ik woon in Rotterdam en Summie staat in Ouddorp)

Supervixen

Berichten: 12901
Geregistreerd: 28-04-11

Re: Mijn super Tinker en ik.... Jouw droombaan? Paard + zorg

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-23 20:52

Dit hoort op een andere plek op het forum, ik heb even een mod getipt.

Laserwoman

Berichten: 17
Geregistreerd: 29-10-13

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-06-23 20:56

Supervixen schreef:
Dit hoort op een andere plek op het forum, ik heb even een mod getipt.


Sorry, ik wist even niet waar. Wie weet dat wel?

Sica
Moderator Kantine

Berichten: 5025
Geregistreerd: 03-01-05
Woonplaats: Een klein durp

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-06-23 13:15

Op de Markt staat een kopje vacatures.
Hier kun je een advertentie plaatsen en deze ook in je onderschrift zetten.
Op het forum zelf is er nergens een plek waar je vacatures of oproepjes mag plaatsen, daarom hier een slotje.