Bruno met bloemetjes

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xJolijn

Berichten: 2935
Geregistreerd: 15-03-09

Bruno met bloemetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-04-23 19:47

Vorige week had ik eindelijk eens tijd om een idee uit te werken. Ik heb wat tulpen in Bruno’s manen gevlochten :) Bruno is een 15-jarige draverruin.
Ik hoop dit nog een keer over te doen, maar dan met een verscheidenheid aan bloemen om een soort festoen van zijn manenkam te maken. Helaas is Bruno niet gezegend met een dikke, lange bos manen dus het was erg lastig om in te vlechten, en al helemaal om er bloemenstengels in te verwerken. Al met al toch blij met deze vrolijke plaatjes!




Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Bernadth99

Berichten: 140
Geregistreerd: 22-05-14
Woonplaats: Nederland

Re: Bruno met bloemetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-23 18:08

Leuk idee zeg! Lijkt me best lastig om de bloemen er netjes in te krijgen. Ik vind het heel mooi! <3

xJolijn

Berichten: 2935
Geregistreerd: 15-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-23 16:57

Bernadth99 schreef:
Leuk idee zeg! Lijkt me best lastig om de bloemen er netjes in te krijgen. Ik vind het heel mooi! <3


Bedankt :)
Het was vooral lastig om de bloemen te laten zitten, ze gingen snel glijden. Maar zeker voor herhaling vatbaar.

tones

Berichten: 5285
Geregistreerd: 22-10-05
Woonplaats: Veluwe.

Re: Bruno met bloemetjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-23 16:58

Wat een lieve uitstraling heeft Bruno.
Tof gedaan zo.

xJolijn

Berichten: 2935
Geregistreerd: 15-03-09

Re: Bruno met bloemetjes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-04-23 19:15

Bedankt! Het is ook een lief paard :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-23 10:09

xJolijn schreef:
Bernadth99 schreef:
Leuk idee zeg! Lijkt me best lastig om de bloemen er netjes in te krijgen. Ik vind het heel mooi! <3


Bedankt :)
Het was vooral lastig om de bloemen te laten zitten, ze gingen snel glijden. Maar zeker voor herhaling vatbaar.
Ik zie je topic nu pas, maar ik heb toevallig van het weekend ook zoiets gedaan bij mijn paard. Ik heb dunne ijzerdraadjes erbij gekocht en daarmee lusjes gemaakt om de steeltjes heen. Die kun je dan met vlechtdraad vastnaaien in de manen, nadat je eerst een hengstenvlecht hebt gemaakt. :)

Wel leuk gedaan! Het lijkt bij Bruno echt alsof hij een megadikke bos manen heeft!

xJolijn

Berichten: 2935
Geregistreerd: 15-03-09

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-23 21:23

Wat een mooie foto’s Mkango, en prachtige bloemen! Ik heb je foto’s even opgezocht. Prachtig.
En bedankt voor de tip hoe jij het hebt aangepakt. Dat ga ik onthouden voor de volgende keer :D