Earth schreef:Ik vind Fuego ook erg leuk hoor. Je ziet idd dat hij wel getekend is door zijn verleden, maar dat maakt hem ook zo bijzonder. Mooi dat hij bij jou mag blijven

Bijzonder is hij zeker, het had wat voeten in de aarde om hem te begrijpen en hem te 'winnen' maar echt, zelden zo'n ontzettend, geweldig en betrouwbaar paard meegemaakt! 
Elisa2 schreef:Blijf hem ook heel knap vinden.
Dankjewel
Ik ben het helemaal met je eens 
Ineke2 schreef:Het is echt een prachtig paard

Hele mooie foto’s!
Dankjewel 
BugsFunny schreef:Mooie foto's! Geniet van de tijd die jullie nog hebben.
Dankjewel, genieten doen we iedere dag 
Dandelion07 schreef:Wat een prachtig(e) paard(en)!
En gave foto's zeg! Hopelijk mogen jullie nog een mooie tijd van elkaar genieten

Ik ben ook heel trots op mijn knappe mannen, maar stiekem nog het meest op Fuego, dankjewel! 
Bullebeest schreef:Wat is ie knap Fuego. Hoe oud/jong is hij? Rambo is ook zo’n knapperd. Je bent een geluksvogel met 2 knappe paarden.
Dankjewel, hij wordt in mei 19 jaar en ik heb hem dan 2 jaar, veels te kort nog dus! Rambo wordt dit jaar 7. Dankjewel, knap zijn ze en ik ben zeker weten heel trots op ze 
Marieke1495 schreef:Ah wat een prachtige waardevolle foto's! Jouw outfit past ook precies in de stijl en bij de kleuren van je paarden!
Dankjewel, ik pas m'n kleding altijd aan aan mijn prachtige vosjes 
_San87_ schreef:Wat een prachtig, expressief hoofd

. Echt een professor, heel erg mooi.
Dat zeg je heel mooi, klopt ook echt, hij is zo'n ontzettend wijs maar mega getekend paard waardoor hij niks kado geeft, maar eenmaal voor je gewonnen gaat hij letterlijk zoals z'n naam betekend door het vuur
Écht dit paard is zo enorm bijzonder!
hannelot schreef:Wat een superlieve foto's! Ik hoop voor je dat je ondanks alles nog een poos mag genieten van hem!
Dankjewel 
Fuego gaat helaas op dit moment weer niet goed. Hopen dat het weer snel beter wordt en hij nog even een tijdje onder ons mag blijven
Ik word er altijd heel verdrietig van om hem zo slecht te zien staan. Hij staat op medicatie dus als hij niet verbeterd is het ook over ...