Marie heeft een nieuw Vikinghoofdstel, en hier had ik al foto's mee gemaakt in een jurk. Ik wilde alleen ook heel graag foto's met mijn 'mannen' Viking kit, en het liefst ook nog met de maliënkolder. En dan, als ik toch moest kiezen, ook nog graag met de herfstkleuren
Ik vroeg mijn vaste 'fotograaf' Rosan, een hele goede vriendin en huisgenootje van me, of ze weer foto's van me wilde maken. Dit was denk ik de vijfde keer dat ze ons op de foto heeft gezet, of überhaupt een camera vast heeft gehouden Maar het is elke keer echt onwijs gezellig en we hebben ontzettend veel lol!
De foto's heb ik zelf vervolgens bewerkt.
Eerst op het pad dicht bij stal
Grapjas
Toen zijn we naar een andere locatie gegaan, waar Roos op een heuvel kon staan om een uniek perspectief te krijgen.
Marie had trek Normaal trek ik altijd aan de wortels van zo'n graspol en dan eet zij het gras er vanaf, maar omdat ik nu wanten aan had die ik liever niet onder de modder had deed ik dat niet. Heel stom, aldus Marietje. Dus slingerde ze hem maar in mijn gezicht.
En dan in maliën! Ik was een beetje zenuwachtig hierover, ik was bang dat Marie jeuk zou krijgen, haar koppie tegen me aan zou schuren en dat de plaatjes in haar hoofdstel vast kwamen te zitten in de maliënkolder. Gelukkig is jeukseizoen/zomereczeem seizoen over Dus Marie heeft niet zoveel jeuk meer.
Deze wilde ik heel graag, en heeft Roos tof uitgevoerd, al zeg ik het zelf!
Op de heuvel racen, dit vindt Marie het leukste wat er is.
En op de heuvel staan
Tot de volgende keer maar weer