Het is alweer herfst, en dat betekent dat Sadira al weer bijna 3,5 jaar oud is! Hoog tijd om weer eens foto's te maken. Vorige maand hadden we ook al een keer foto's gemaakt (toen zat ze nog duidelijk veel meer in haar zomervacht

Een korte introductie voor de mensen die haar niet kennen: Sadira is een Arabisch volbloed merrie die nu bijna drie jaar in mijn bezit is. Ik doe veel grondwerk met haar, we langeteugelen, longeren met enkele en dubbele lijn, doen liberty en wandelen regelmatig in het bos. Sadira vindt het werkelijk prachtig dat ze tegenwoordig wat meer mag doen en komt meestal (hinnikend) aangelopen of gegaloppeerd op de track, omdat ze zo graag mee gaat. Toch ben ik er van overtuigd dat ze het nog veel leuker gaat vinden wanneer ze ook echt mee mag op buitenritten, hopelijk vanaf volgend jaar, want ik denk dat ze een versnelling hoger mogen op buitenrit schitterend gaat vinden

Sadira zit momenteel in een groeispurt en het lijkt alsof ze langzaam aan iets minder overbouwd aan het worden is! Ze groeit ook rustig aan in het zadel, haha. Het duurt nog even voordat ik erop ga zitten hoor, maar toch was het leuk om eens te kijken hoe het haar staat

Eerst maar eens de foto's van vorige maand op een prachtig plekje bij het water

2.

3.

4.

5.

6.

En de foto's van vandaag! Ik sta er voor de verandering ook eens zelf bij op

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

En tenslotte nog een foto'tje van onze pony's samen!
15.

Bedankt voor het kijken!