Tenno gaat alweer richting de 23 jaar. Hij voelt zich nog top fit en ziet er ook nog onwijs goed uit! Ondanks dat hij wel wat strammer wordt, rijden we nog wat recreatief. Lekker buitenritjes en soms wat opa gymnastiek in de bak. Inmiddels is hij alweer 12 jaar bij mij.. en hebben we samen veel meegemaakt. Van Z2 dressuur naar hele gave eventings die we hebben gereden. Het ging samen met ups en enorme downs.. hij is niet zo makkelijk en heeft een enorm eigenwijs karakter nog elke dag zo blij met hem.. en ben echt heel hard aan het duimen dat hij nog jaren bij me mag blijven en oud mag worden.
Wel probeer ik al zoveel mogelijk foto's en filmpjes te maken. Ben zelf fotograaf. Dus hecht er heel veel waarde aan. Zeker nu hij er nog zo onwijs goed uit ziet. Herfst foto's was iets wat ik heel graag wou, dus afgelopen dinsdag hem meegenomen naar deze super mooie locatie. met trailerladen had hij alleen ineens weer grapjes en trok zich los en rende keihard en bokkend naar de wei, terwijl ik hem dus net mooi schoon had he.. mijn hele handen kapot.. maargoed.. kan er enorm om lachen wel.. dat hij nog steeds zo ondeugend is.. Op locatie was hij gelukkig weer super braaf, dus heb wat gave foto's kunnen maken van hem.. Hij kan steigeren op commando, alleen mijn man durft dat niet met hem.. wat ik wel begrijp haha.. dus camera aan mn man gegeven en helemaal ingestelt voor hem.. en hij heeft de steiger foto nog gemaakt. Onwijs blij met de foto's.. gaat later zo waardevol zijn. ( is het nu al haha )
Tenno is een KWPNer ruin van nu 22 jaar oud. Nakomeling van Kimberley x Zuidhorn en meet 1m74
Hieronder wat foto's.
Hij begint al wel echt grijs te worden op zn koppie
Ahhh Tenno! Heb jaren geleden eens een fototopic van jullie voorbij zien komen en aan de hand daarvan is ie me altijd bij gebleven. Lekker suf, want ik ken heel je paard niet, maar het lijkt me echt een heel leuk paard! Gave foto's zijn het geworden!