Het is alweer even geleden dat ik een topic heb aangemaakt over mijn 2 monsters.
Maar we hebben de afgelopen tijd wel weer wat leuke dingen gedaan.
Ik ben met een aantal stalgenoten op avontuur gegaan vanaf Nature Horse Paradise naar de Boerenpitsstop. Ik kende al wel een groot deel van de route maar niet alles. Was erg gezellig!
1.

2.

Er zijn deze zomer ook al 2 bokkers langsgeweest om een ritje te komen maken. En volgende week komt er nog iemand. Ik vind het echt super leuk om mijn paarden te kunnen delen.
3.

4.

Mijn vriend heeft het rijden inmiddels ook aardig onder de knie en hij vindt het super leuk.
Laatst mocht hij voor het eerst mee op los op Roos. Ze konden het goed vinden samen!
5.

6.

Dit weekend hebben mijn bijrijdster Lisa en ik weer eens lekker met ze gewandeld.
7.

8.

9.

10.

Ik heb niet veel foto's van ze gemaakt bij Nature horse paradise. Maar hier stond Roos wel lekker chill onder de bomen tijdens de hitte.
11.

Een ander klein uitstapje. Voor degene die mijn topics al wat langer bekijken.
Eerder had ik ook een Shetlander Penny en die had ik 3 jaar geleden aan een vriendin gegeven. Zij kon helaas niet meer voor haar zorgen. Nu is ze verhuisd naar een andere vriendin. Super leuk!
Penny heeft het daar heerlijk met 2 draver maatjes en laatst hebben we een leuke wandeling gemaakt naar het water.
12.

13.

Ook heb ik de afgelopen tijd wat leuke ritten gedaan bij andere stallen. Met name om mijn vriend ervaring op te laten doen.
Bij van Koren tot manen in Kootwijk
14.

En een flinke rit met een vriendin bij The Mill Ranch blijft altijd leuk
15.

Hebben jullie ook zo'n leuke zomer gehad?