Inmiddels is hij 4 jaar oud en ik heb hem al vanaf zijn geboorte! Hij is geboren bij mijn schoonouders en ik was direct smoor verliefd op hem en hebben hem geruild voor een andere pony met mijn schoonvader haha.
De eerste 3,5 jaar heeft hij niks bijzonders gedaan natuurlijk. Gewoon lekker opgroeien en spelen en nu sinds januari staat hij op een pensionstal bij mij in de buurt, zodat ik meer met hem kon gaan doen. Zo blij mee dat hij nu zo lekker dichtbij staat!
Hij had op zijn 2e hele mooie manen.. maar helaas helemaal afgeknabbeld door zn vriendjes, dus heb het kort moeten knippen. Nu zijn we weer druk aan het sparen en hopelijk komt zn mooie bos manen weer mooi terug!
Nog even een terugblik van Yellow toen hij net een dag oud was!
1.

2. Hier was hij 2 jaar

3 jaar, zijn eerste shoot op vreemde locatie
3.

Deze hangt ook groot in huis!
4.

5. Ook toen hij 3 jaar oud was.

6. Nu dus verhuis naar een stal dichterbij mij. Zo waren zn manen in Januari. Huilenn

7. Maar inmiddels al een heel stuk terug gegroeit gelukkig!

8. Spelenderwijs beginnen met longeren etc. Eerste keer balkjes lopen.

9. Schriktraining

10. Vrijspringen!

En begonnen met vrijheidsdressuur
11.

12.

13. Inmiddels ook al gewendaan het tuig en verder met beleren voor de wagen.

14. Fotoshoot in de wei gehad

15. En tussen de paarse bloemetjes.

Echt zo gaaf hoe hij alles oppakt!! Mega trots op hem en het is echt mijn droompony! We gaan rustig door met beleren voor de wagen, rustig aan en ga hem zelf samen met mijn man beleren. Deze zomer nog wat fotoshoots met hem doen en gewoon van alles genieten!!
Bedankt voor het kijken!