Foto's zijn gemaakt door Anne van Dijk, een echte aanrader!
Fuego en ik hebben een slechte start gehad. Ik heb Fuego vorig jaar gekocht na het verlies van mijn allerbeste maatje, maar met dat verlies heb ik heel veel moeite gehad wat onze start niet beter maakte. Fuego is een 18 jarige getraumatiseerde Spanjaard die veel tijd nodig had. We kwamen niet met elkaar uit de voeten en ik durfde op een gegeven moment niet eens meer op te stappen, doodsbang was ik om te rijden. Hierna Fuego ook te koop gezet maar ik kon het uiteindelijk niet.
We zijn samen op de grond helemaal opnieuw begonnen met bouwen aan onze band. Ik ben gaan werken aan mijn gezondheid en veel gaan sporten zodat ik zelfverzekerder zou kunnen opstappen wanneer ik het weer aan zou durven.
Uiteindelijk hebben Fuego en ik ons helemaal gevonden en zijn we echt een team geworden, we hebben elkaar heel veel kunnen leren en doordat hij enorm spiegeld heb ik enorm veel over mijzelf geleerd door hem! Kortom een echt wereldpaard, waarom had ik die ook alweer willen verkopen?!

We hebben een jaar gehad met veel tranen, maar hij was het dubbel en dwars waard om door te zetten en we zijn er beide zoveel sterker uitgekomen, ik kan wel zeggen dat ik nu echt gek op hem ben en hij nooit meer weg gaat

Een foto van vorig jaar, leuk om die vergelijking te zien in ons beide!
1.

En de foto's van nu

2.

3.

Knapperd

4.

5.

6.

7.

Deze gaat aan de muur
8.

9.