Vorige week heb ik wat foto's gemaakt van Marietje in haar nieuwe set! Sommige delen zijn Viking, sommige delen Spaans, sommige middeleeuws, de teugels zelfs western

Wat het allemaal is:
Het hoofdstel heb ik zelf gemaakt
Barding (dat ding over de billen) heb ik zelf gemaakt
Dekje komt uit de US, was van The Baroque Horse store. Helaas nu niet meer verkrijgbaar

Zadel is een (tweedehands) Barefoot Sevilla
De singel heeft ElCid op bokt voor me gemaakt, en helaas had ze iets te veel haar best gedaan, want Marie wil nu geen andere singel meer

En het borsttuig komt van de barokshop!
Marie droeg op de foto's écht een schede! Het zwaard heb ik er wel later in bewerkt, die had ze alleen binnen in de bak op

Wat ik doe als ik deze foto's maak, is Marie optuigen, haar aan de hand meenemen, ergens op het pad neerzetten en dan zelf verder weg staan. Ze staat dus gewoon los! Heb ook geen touwtjes weg hoeven werken (behalve als ik de leadrope op de grond had gelegd en nog in het beeld zat.. whoeps).

'Blijf staan Marie!'

Wat details!
Mijn mooie beugels

Als laatste heb ik nog een goeiig filmpje van een training met twee vrienden van me een tijdje terug, waar we Marie leren om door een 'shieldwall' te gaan. Of in ieder geval het begin ervan! We zijn deel van een showgroepje, Riders of the North, en daarvoor is het handig als ze dit al een beetje kan. Mensen negeren vindt ze heel lastig, maar ze deed het super goed!