Leuk dat jullie komen kijken! Ik heb vandaag deze prachtige beelden ontvangen van mijn hele lieve verzorgster en ik kan het niet laten om ze met iedereen te delen!

Voor degenen die haar nog niet kennen, Lotje is een bijna 31 jarige merrie die sinds 2009 in mijn bezit is (minus enkele jaren tussendoor, het verhaal is terug te lezen op bokt).
De laatste 5 jaar mag ze onbezorgd genieten van haar welverdiende pensioen. Dag en nacht toegang tot de wei, een heerlijke stal met verharde uitloop, en zowel de beste stalhouder als verzorgster die haar alle zorg en liefde geven die ze nodig heeft terwijl ik weg ben

Ik ben zo dankbaar voor mijn verzorgster en stalhouder. Het is soms erg zwaar om zo vaak zo lang weg te zijn van Lotje. Maar gelukkig is het straks beter want over 3 weken ben ik eindelijk afgestudeerd als paardenarts!

Lieve fenne_haaren, heel erg bedankt voor alle liefde die je geeft aan onze oude dame. En dankjewel dat je mij altijd op de hoogte houdt van jullie avonturen

Lang genoeg gepraat, hier de prachtige foto's!

Last but not least, haar schattige tong waar haar volgers zo fan van zijn

Mochten jullie Lotje vaker tegen Willem komen, ik hou een leuk volg topic bij waar er al jaren bokkers zijn die ons verhaal volgen vanaf het moment dat we weer herenigd zijn.

[ITP] VOLG: The Miracle Pony named Lotje