Eergisteren ben ik voor het eerst weer een lange buitenrit gaan maken met mijn 4 jarige draver. Was een tijd geleden ivm een blessure en daarna vooral aan de hand gewerkt.
En wat heb ik ervan genoten. Lekker in stap, hoewel Dundee af en toe iets spannend vind krijg ik hem er wel langs geloodst. Als het echt niet lukt stap ik af en gaan we er te voet langsaf. Vandaar dat hij touwhalster aan heeft onder het halster daaraan hangt een halstertouw, dat is voor mij persoonlijk makkelijker dan hem bij de teugels te pakken. Het grote geluk is dat we maar een klein stukje over straat doen (rustige straat wel) dus veel auto's passeren ons niet. Hoewel Dundee van auto's niet bang is toch blij dat ik niet teveel over de straat moet.
Het is enkel genieten van de rust en de natuur.
Af en toe kan ik pauzeren op de boerderij van mijn vriend. ook hier enkel rustige straten met weinig verkeer.
Ik hoop dat jullie net zo genieten van de uitzichten. Op naar nog vele mooie kilometers samen.
Leuke foto’s! Zo te zien in en heerlijke rit, lekker hoor.
Galathil
Geplaatst: 07-06-22 15:35
Mooie foto's, lijkt me een fijne omgeving om in te rijden.
Art_Ificious
Geplaatst door de TopicStarter: 07-06-22 15:45
Galathil schreef:
Mooie foto's, lijkt me een fijne omgeving om in te rijden.
Omgeving is zalig. Kan daar gemakkelijk 2,5u rijden (heen en terug) inclusief het gebied waar mijn vriend zijn boerderij heeft.
Met Dundee doe ik max 1,5u maar wel vooral in stap, gisteren een stukje draf meegenomen maar dat wil ik nog niet teveel erbij nemen op het beton ivm de blessure die hij gehad heeft (ontsteking in het kniegewricht LA).
Op de zandwegen doe ik wel wat draf maar ik geniet eigenlijk het meest van lekker in stap en wat rondkijken naar de natuur om me heen.