Marietje en ik mochten mee doen aan een fotomeeting! En niet zomaar een fotomeeting, ééntje in de Broerekerk. De Broerekerk is ooit afgebrand geweest, en ze hebben het dak vervangen door een glazen dak. Hierdoor is het een geweldige locatie geworden, met superveel licht (voor binnenbegrippen dan). Ik was dan ook ontzettend blij dat we mee mochten

Kirsten (DKW fotografie, Fellow op bokt) had de meeting super goed georganiseerd. Zelfs de last-minute afzeggingen (die er helaas altijd zijn) heeft ze super opgelost, en we hadden een volle groep!
De meeting ging echt ongelofelijk goed. De sfeer was super, ook al waren Marie en ik de laatste combinatie en waren veel fotografen vroeg opgestaan. Ik was ontzettend zenuwachtig, Marie staat bijna nooit op de trailer en ik had geen idee of ze een beetje zichzelf zou zijn of vooral heel zenuwachtig, maar ze deed het geweldig

Er waren in totaal acht fotografen. Ik heb nog niet van iedereen de foto's terug, sommige fotografen hebben het super druk gehad! Ik kon alleen niet wachten met posten

Ik zet ze niet op volgorde, maar op fotograaf. Alle foto's zijn helaas verkleind via Flickr, en daardoor is de kwaliteit soms wat lager dan de 'echte' foto.
Willow (WS photography)

Milena (Mooij fotografie)

Tineke (Zoomies fotografie) maakte deze ontzettend lieve foto

Kirsten (DKW fotografie)

Zelfs een knuffelfoto lukte

Marijn (Marijn van Dijk fotografie). Ik vind mijn teugels hier wat te strak, maar gelukkig was het maar voor heel eventjes. We zijn dit een beetje aan het uitvogelen, maar ze doet het ontzettend knap!

Rianne (Rianne van Wieren)
Twee van m'n beste vrienden waren mee gegaan om te helpen, en waren een geweldige steun, zowel mentaal (voor mijn stress

En dan sluit ik af met deze

Wat een toffe ervaring was dat zeg, heel erg bedankt voor Kirsten en alle fotografen die het zo tof gemaakt hebben!