Zaf is mijn vierjarige PRE. Zo trots op hoe mijn kleine pluizige frupje zo’n mooie glimmende knapperd is geworden Ik heb hier in Spanje mijn paarden aan huis in een paddock paradise op onze kleine berg.
We spelen veel at liberty, en regelmatig werken we aan de hand. (en als we modder hebben, ligt hij er als eerste in. Soms doe ik daar wat mee, soms begin ik er niet aan )
Hij gaat ook los mee wandelen sinds kort en doet dat zo goed!
Ik pak hem nu iets vaker op onder het zadel, kwartiertje per keer. Zo trots op hoe hij het allemaal oppakt!
Op mijn instagram kun je meer avonturen vinden van mij en mijn paarden
Laatst bijgewerkt door Castellon op 27-05-22 11:25, in het totaal 1 keer bewerkt
wauw wat een prachtig paard zeg, en ontzettend mooi om te zien hoe je alles doet! Lijkt me leuk om jullie avonturen te volgen op instagram! Ik woon zelf in Zuid Afrika, hoe ben je in Spanje terecht gekomen als ik dat mag vragen?
Laughterline, dankjewel zeg en wow, zuid Afrika, dat is ook nogal een ander leven kan ik me zo voorstellen. Wat gaaf! Wij zijn hier terecht gekomen op zoek naar meer ruimte en meer natuur. Na een klein jaar reizen hebben we uiteindelijk hier onze oude Spaanse boerderij gevonden. Heel erg leuk om elkaar te volgen op insta.