Onze kanjer vergeten we nooit! De merrie die ik uiteindelijk besloot te kopen en ook nooit meer weg zou doen. Zij was mijn heldin. Een karakter zo mooi en eerlijk als je haar het respect maar gaf en wat heb ik veel moeten laten zien voordat ze me geloofde.

Uiteindelijk was het een super paard voor zowel mij als mijn dochter.
Toen zij overleed stierf er een stukje paardenliefde met haar mee. Ik wilde niet meer en eigenlijk weet ik nog steeds niet wat ik wil. Mijn dochter heeft een geweldige pony die ik met liefde ondersteun, maar voor mij lijkt het soms een beetje klaar.

Vele dachten dat ik een grapje maakte omdat ik al 20 jaar bezig ben en al vele paarden verder heb gebracht en dit ook altijd mijn passie is geweest. Toen ik al mijn spullen begon te verkopen en weg te gooien werd dat een geloofwaardiger verhaal. De vraag of ik echt niet meer wilde beantwoorde ik snel en simpel!
Ik wil alleen nog een gitzwarte van minimaal 1.70 met een Total US bloedlijn. Hahahahaha maar jullie snappen dat ik dat niet kan betalen en dus zal ik inderdaad stoppen.
De reden dat ik de Total us lijn riep, was omdat ik mijn merrie met hem wilde insemineren Toen hij de dekdienst net uitgehaald werd en dit dus niet meer mogelijk was.
Toen ik dus alles kwijt was aan spullen en mijn stal eigenlijk nooit meer gevuld zou worden werd ik gebeld. Ik heb ooit een paard goed gekregen die 7 inrijstallen had gezien en van een goede stal kwam en waar handelaren me belde dat ik zou verongelukken met hem en ik heb direct naar de slacht door moest brengen. Het enige wat dit paard nodig had was rust, vertrouwen en tijd. Uit dit resultaatkwam dus ookvoort dat ik nu dit paard aangeboden kreeg. Ik kapte het af ik hoefde niet meer. Al was ik wel benieuwd om welke het ging natuurlijk.
No Nonsens Noir oftewel Nono
Een nu bijna 4 jarige Total US
Ons plan is er nog niet!
Hij staat nu vooral paard te zijn om te resetten en dan vanuit 0 te gaan bouwen.
Ik heb hem samen met een vriendin overgenomen omdat ik nog vaak met mijn merrie in de knoop zit. Alleen deze kans kon ij ook niet laten gaan!

Dus onze nieuwe aanwinst een paard met een vrij goed karakter en een gecompliceerd probleem.
Hij is goedgekeurd en alle achtergrondinformatie is aanwezig. Voor nu staat hij 24/7 op het land in een kudde van 15 paarden waar hij dus onderling best wat leert. Ook werken we vanaf de grond. Gewoon het simpele wandelen, stilstaan, poetsen, volgen en uit de aura blijven hahahah. In oktober zal hij naar stal gaan maar nog steeds een vrijheid blijheid verhaal, veel buiten en alles rustig aan! Vanuit daar gaan we hem toch nog 1 maal door de molen halen om echt voor de volle 100% zekerheid te hebben dat zijn gedrag niet voortkomt uit pijn. Hij geniet nu ook van alle osteo behandelingen en nog 1 waar ik even niet op de naam kom.

Haay nono!

Gelijk de tandarts ook maar, want als we dan toch bezig zijn. Aan beide kanten restanten van een wolfstand verwijderd. Bleken nog deels wortels en stukjes te zitten.