When giving up isn’t an option

Moderators: Nicole288, balance, Dyonne, Sica, Neonlight, C_arola, Coby

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

When giving up isn’t an option

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-22 10:24

Wat heb ik vaak op willen geven maar als ik diep in mijn hart keek was dat het laatste wat ik wilde.
De afgelopen jaar was echt de diepste dal uit mijn leven en ik ben er nog lang niet maar ik ben begonnen met klimmen.

Vorig jaar overleed mijn vader en viel alles uit elkaar komende vrijdag is het precies een jaar geleden en ik ben nog bezig om de scherven op te ruimen


Afbeelding

De paarden moesten verhuizen en alles ging bergafwaarts wel heb ik om deze tijd mijn eerste buitenrit met Sydney gemaakt

Afbeelding

In oktober moest ik mijn allermooiste Sal laten gaan na een ongeluk op stal. Dit heb ik nog niet verwerkt het is nog allemaal teveel.

Afbeelding

Sal liet mij niet alleen achter want in 2016 gaf zij mij een gouden veulen Sydney

Afbeelding

Maar Sydney heeft een hele andere karakter dan sal had en ondanks dat ik het niet zou moeten doen vergelijk ik haar steeds met haar moeder. Vind ik het moeilijk dat ik niet de band met haar heb die ik met haar moeder had. Dit heeft ons aardig wat hobbels bezorgd en heb ik een paar keer de verkoop advertentie aangemaakt. Maar Sydney verkopen is definitief en ik wil niet opgeven. De laatste weken hebben we hard gewerkt probeer ik los te laten dat syd geen sal is en wij samen een nieuwe boek zijn begonnen.

Afbeelding


Afbeelding

Afbeelding

Gister zijn wij voor het eerst op locatie gaan lessen sinds ruim een jaar wat vond ik het spannend. Sydney stond te stuiteren en snurken aan de hand en ik vroeg mezelf af waarom ik dit nu eigenlijk wilde. Maar na een tijdje aan de hand te hebben gestapt ben ik toch maar erop gekropen en kwam er een soort rust over mij heen. Voor het eerst in lange tijd voelde ik een klik met haar. Ze is ontzettend eigenwijs en een echte merrie merrie maar wel mijn merrie merrie die ik vanaf dag 1 op heb zien groeien. Nu gaan wij samen groeien.


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

En met deze momenten leren we wel omgaan

Afbeelding

princequillo
Fotograaf

Berichten: 2496
Geregistreerd: 12-10-05
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 11:36

TS, allereerst wil ik jou veel sterkte wensen. :knuffel: Wat heb je veel doorgemaakt het afgelopen jaar en toch blijf je doorzetten. Trots op jou!

Wat een mooi meisje ook, en ik hoop oprecht voor je dat het jullie lukt om te leren lezen en schrijven samen. Ze is in ieder geval prachtig. Ik vind het super moedig van je dat je gewoon doorzet en ervoor gaat ook al is het niet makkelijk! Veel succes <3

CastaMickey

Berichten: 7273
Geregistreerd: 18-10-12
Woonplaats: Gelderland

Re: When giving up isn’t an option

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-22 12:00

Heel veel sterkte! Dapper van je om dit aan te gaan, een veulen van je geliefde merrie is natuurlijk heel mooi, maar ook heel confronterend. Hopelijk lukt het je om een weg te vinden in deze nieuwe realiteit en vind je een manier om wat comfortabel en vooral gelukkiger te leven met al je verdriet. :(:)

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: When giving up isn’t an option

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-05-22 19:59

Dankjulliewel ik weet wel dat er vast nog mindere momenten aankomen maar ik wil ervoor knokken! Vandaag zelfs voor het eerst over de straat gestapt iets wat ik 2 weken geleden niet had kunnen durven hopen!

AlwaysH

Berichten: 11291
Geregistreerd: 28-10-14
Woonplaats: The Hidden World

Re: When giving up isn’t an option

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 13:41

Wat een verhaal, nog veel sterkte!
Je hebt een moedige instelling, optimistisch. Veel geluk met je gouden merrie.

kampioen2be
Berichten: 369
Geregistreerd: 05-08-21
Woonplaats: Groene hart

Re: When giving up isn’t an option

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 13:48

Heel veel succes en sterkte de komende tijd. Rouwen is niet iets wat je 'even' doet.
Daarnaast; wat een prachtig paard heb je zeg. Die klik kan ook groeien in de komende tijd!

maras

Berichten: 2357
Geregistreerd: 04-06-06

Re: When giving up isn’t an option

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 18:19

Wat een prachtige foto van je vader en dat paardje, heel veel sterkte met het gemis! De band met je huidige paard gaat vast goed komen, je lijkt mij een doorzetter!

FrNo

Berichten: 3712
Geregistreerd: 14-08-13
Woonplaats: Noord Oost Brabant

Re: When giving up isn’t an option

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-22 18:51

Heel veel sterkte, je hebt Sydney wel zelf gefokt. Misschien wel samen met je vader. Dat is ook heel wat waard.

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Re: When giving up isn’t an option

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-22 10:44

Ergens maakt ze mij wel sterker op de mindere dagen is het gewoon lastig maar dagen als deze voel ik mij heel trots
Afbeelding
Afbeelding

Vientje

Berichten: 4938
Geregistreerd: 27-09-04
Woonplaats: Wildervank

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-05-22 22:36

Heel veel sterkte met het gemis, wat fijn dat Syd zo toch haar steentje voor je bij kan dragen ondanks wat UPS en downs! :(:) Ze is echt heel knap :j

candalisa

Berichten: 3473
Geregistreerd: 02-08-10
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-22 23:06

Vandaag is mijn gouden draak 6 geworden en heb ik in de late avond uurtjes nog een kort ritje gemaakt. Voor het eerst in een hele lange tijd heb ik echt van het uitzicht genoten. Heel even kon ik alles los laten wat mij zo in z’n greep houdt en mijn twijfels laten gaan. Alleen wij waren er en ik heb zo genoten wat hebben we hard gewerkt om hier te zijn.

Afbeelding

maras

Berichten: 2357
Geregistreerd: 04-06-06

Re: When giving up isn’t an option

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-22 18:51

Mooi hoor, fijn dat je zo genoten hebt!