Baby Barock Pinto Fedde voor het eerst ITP!

Moderators: C_arola, Dyonne, Sica, Nicole288, balance, Coby, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten

Django_Mette

Baby Barock Pinto Fedde voor het eerst ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-05-22 20:44

Hoihoi! :D

Sinds een paar maanden ben ik weer rustig aan stil aan het meelezen hier op Bokt en het begon stiekem toch wel te kriebelen om mijn jonkie ook eens te laten zien hier :o

Fedde is mijn (Baby) Barock Pinto, geboren op 12 juni 2020, dus over iets minder dan een maand is de baby alweer twee jaar oud. Zijn vader is een Ierse draft en zijn moeder is een Fries. Verder is er geen afstamming bekend. Fedde ben ik tegen gekomen via Facebook na het overlijden van mijn vorige pony. Toen was het nog een echte baby :+
Afbeelding

Mijn pony overleed 15 april 2021, 25 april ben ik gaan kijken, 29 april is hij goedgekeurd door de dierenarts, 1 mei stond het kind op stal :Y) Inmiddels is dat ruim een jaar geleden en vond ik het tijd om met mijn telefoon - bij gebrek aan een camera :P - rustig de wei in te gaan en de portretfunctie even af te stoffen. Fedde staat samen met mijn grasmaaier Guusje van 6 en pensionvriendinnetje Luna, die nog een jaartje jonger is dan Fedde. Niet dat die namen echt uitmaken, doorgaans gaat het trio door het leven als Terror, Trut en Flapdrol ~~}>

Dit is dus Fedde à la 15 mei 2022 <3
Afbeelding

Fedde staat graag vooraan zodat hij overal eerste keus heeft :Y)
Afbeelding

Op zich kan die lief kijken, als 'ie zin heeft :))
Afbeelding

Fedde is echter ook nog maar een baby met een bijpassende spanningsboog :=
Afbeelding

Maar voor voedsel doet hij alles. En alles is voedsel voor hem O:)
Afbeelding

Dan laat mijn oude, wijze (ahum) Shetlander even zien dat het geen eten is
Afbeelding

Maar hij zoekt het toch nog maar uit, want pas als Fedde het zeker weet, is het zo :j
Afbeelding

Helaas helaas, vliegenmasker staat niet op het menu
Afbeelding

De eerder genoemde spanningsboog was al lang en breed voorbij, dus om af te sluiten nog maar eentje van Guus :Y)
Afbeelding

Hartelijk dank voor het kijken en wellicht tot de volgende keer, als de spanningsboog het iets langer volhoudt :j

Riddles

Re: Baby Barock Pinto Fedde voor het eerst ITP!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 02:29

Wat een leukie en wat een mooie bouw en tekening! <3
Best of both worlds :D

Daenerys

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 02:45

Wat een aansprekend dier!! <3

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-22 06:45

oh wauw wat een knapperd zeg! Toont echt al veel vollwassener dan een 2 jarige :=
Wie is zijn vader? :D

Django_Mette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-22 08:26

Riddles schreef:
Wat een leukie en wat een mooie bouw en tekening! <3
Best of both worlds :D

Dankjewel! <3 Hij mag nog wat centimeter uitgroeien en ik hoop dat hij nog iets langer wordt, maar hij heeft nog een jaar of zes om te groeien, geen haast :D

Daenerys schreef:
Wat een aansprekend dier!! <3

Dankjewel <3

Happy_Hippie schreef:
oh wauw wat een knapperd zeg! Toont echt al veel vollwassener dan een 2 jarige :=

Thanks! Hij is in het afgelopen jaar flink gegroeid en hoewel hij er misschien volwassen uitziet, is het echt nog een kleuter := Maar dat is prima, hij mag nog zeker 1-2 jaar gewoon paard zijn :D
Zijn vader is wel bekend, maar ik weet niet hoe hij heet. Zijn moeder is ook bekend, het staat alleen niet in het paspoort aangegeven :o

Happy_Hippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-22 10:11

Django_Mette schreef:
Happy_Hippie schreef:

Thanks! Hij is in het afgelopen jaar flink gegroeid en hoewel hij er misschien volwassen uitziet, is het echt nog een kleuter := Maar dat is prima, hij mag nog zeker 1-2 jaar gewoon paard zijn :D
Zijn vader is wel bekend, maar ik weet niet hoe hij heet. Zijn moeder is ook bekend, het staat alleen niet in het paspoort aangegeven :o

Haha groot gelijk wij hebben er ook zo een :')
Is de vader toevallig ceacar ter linden?
Zijn aftekening heeft namelijk veel weg van wat die hengst door geeft haha