Bellatrix schreef:Bedankt voor het mode staan! Jullie zijn prachtig samen!

We doen het graag 
Renee1991 schreef:Prachtige foto's Marlies! Wat is Diablo toch een knapperd

En wat zie jij er ook goed uit TS!

Het resultaat van een goede fotograaf, met een knap paard en een trotse eigenaar
Dank je wel
tones schreef:Prachtig.

Dank je wel 
Amber_anne schreef:Ahww foto 13
Een beetje plagen moet af en toe kunnen
Maflinger_S schreef:Lekker stel.
En ze staan er ook mooi op.
Vooral foto 13 is erg leuk. Wat je al niet moet doen voor een mooi plaatje.
Dank je wel
De koekjes waren op.. Dan zijn grassprieten ook een zeer goede vervanging, aldus Diablo
culaccino schreef:Ah, wat een heerlijke serie met die knalgroene verse beukenblaadjes op de achtergrond! Jullie zijn zo'n mooi stel samen en Marlies heeft jullie prachtig vastgelegd!
Dank je wel
Dit is echt mijn favoriete tijd van het jaar
De blaadjes krijgen weer bomen, de vogeltjes zijn weer aan het fluiten en mijn innerlijke accu laadt helemaal op
elnienjo schreef:Ook weer prachtige foto's. Maar als ruiter vind ik je als zorro het leukst

Dank je wel
Ik stiekem ook
Zonnebloem92 schreef:Wat is hij toch knap!
Dat absoluut
Flevolander schreef:Wat grappig om jullie eens in een "dressuurruiter met dressuurpaard"look voorbij te zien komen. En op de portretfoto's staan jullie er ook stoer op !
Marlies vroeg idd: 'Heb jij ook een dressuuroutfit'.... Uhm ja, ergens in het stof
Maar het is idd weer eens heel iets anders 
Zertab schreef:Wat een gave foto's!

9 is er een voor aan de muur, vind ik!
Ik heb inmiddels zo'n toffe verzameling foto's... Als ik al die foto's zou laten uitprinten, ben ik a) een fortuin kwijt en b) is er geen plekje aan de muur in mijn hele (30m2) huis meer over, vrees ik