In maart hadden we een fotoshoot van Sandra Compen, de foto’s daarvan heb ik hier al een keer geplaatst. [ITP] Mijn schimpie op de soester duinen
Maar het leuke was terwijl wij op de soester duinen waren, was er nog een fotograaf aan het fotograferen en ze vroeg of ze ook wat foto’s mocht maken. Dit bleek Elvira Stern sternfoto1 op insta.

dat koppie

Eind maart mochten we tijdens het gouden uur voor de lens van Lisanne Ottevanger ook wel shots.by.lis op insta, helaas had hij in die nacht vast gelegen in zijn stal, had allemaal kleine wondjes en hij leek ook wel wat van slag daardoor maar ook weer niet slecht genoeg om niet te gaan. Ik vind de foto's ondanks dat erg goed gelukt, hier een kleine (moeilijke!) selectie.

tussen deze twee kon ik echt niet kiezen, vind ze beide kwa licht zo mooi!

Op 2 april waren wij gevraagd voor een fantasy fotoshoot, of ik in een witte jurk met deus op de foto wilde gaan. Inmiddels wisten we de weg al naar de soester duinen maar met 7 fotografen ook wel een beetje spannend. Elvira was er ook bij en die had een hele mooie roze jurk mee, eigenlijk wilde ik hem niet meer uit doen
de witte jurk

sternfoto1
wat actie tussendoor, op een gegeven moment was mijn touwtje wat korter dan ik zou willen en schoot hij los. Gelukkig heb ik hem ooit het trucje "touch" geleerd, als ik dat zeg legt hij zijn neus in mijn hand. Nu ging hij in volle galop los over de soesterduinen, ik riep 'touch' en in de galop draaide hij om en ging op een paar meter afstand keurig stil staan. Na de 2e keer dat mijn touwtje te kort was en hij keurig omdraaide hebben we maar geen galop meer gedaan.

sternfoto1

sternfoto1
En de mooie roze jurk

sternfoto1

sternfoto1

ingridhondersfotografie

milou_vogel_evers_
Afgelopen zaterdag waren we mee naar de Mustang meets horses foto meeting, daar moeten de meeste foto's nog van komen. 6 mustangs en 5 paarden, voor mij als auto gek en paarden meisje de perfecte combi. Deze foto beloofd iig veel goeds.

arianne.fotografie
ik heb van alle fotografen hun insta pagina erbij gezet.