Schimmel Amadeus mijn sprookjes paard

Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Thirza

Berichten: 9287
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Schimmel Amadeus mijn sprookjes paard

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-22 17:50

Amadeus en ik hebben weer voor de lens mogen staan en o wat ben ik weer een mega trotse eigenaresse, Deus is echt op alle fronten mijn droompaard.


In maart hadden we een fotoshoot van Sandra Compen, de foto’s daarvan heb ik hier al een keer geplaatst. [ITP] Mijn schimpie op de soester duinen
Maar het leuke was terwijl wij op de soester duinen waren, was er nog een fotograaf aan het fotograferen en ze vroeg of ze ook wat foto’s mocht maken. Dit bleek Elvira Stern sternfoto1 op insta.

Afbeelding


dat koppie <3
Afbeelding



Eind maart mochten we tijdens het gouden uur voor de lens van Lisanne Ottevanger ook wel shots.by.lis op insta, helaas had hij in die nacht vast gelegen in zijn stal, had allemaal kleine wondjes en hij leek ook wel wat van slag daardoor maar ook weer niet slecht genoeg om niet te gaan. Ik vind de foto's ondanks dat erg goed gelukt, hier een kleine (moeilijke!) selectie.

Afbeelding


Afbeelding

tussen deze twee kon ik echt niet kiezen, vind ze beide kwa licht zo mooi!
Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding



Op 2 april waren wij gevraagd voor een fantasy fotoshoot, of ik in een witte jurk met deus op de foto wilde gaan. Inmiddels wisten we de weg al naar de soester duinen maar met 7 fotografen ook wel een beetje spannend. Elvira was er ook bij en die had een hele mooie roze jurk mee, eigenlijk wilde ik hem niet meer uit doen

de witte jurk
Afbeelding
sternfoto1


wat actie tussendoor, op een gegeven moment was mijn touwtje wat korter dan ik zou willen en schoot hij los. Gelukkig heb ik hem ooit het trucje "touch" geleerd, als ik dat zeg legt hij zijn neus in mijn hand. Nu ging hij in volle galop los over de soesterduinen, ik riep 'touch' en in de galop draaide hij om en ging op een paar meter afstand keurig stil staan. Na de 2e keer dat mijn touwtje te kort was en hij keurig omdraaide hebben we maar geen galop meer gedaan.

Afbeelding
sternfoto1


Afbeelding
sternfoto1


En de mooie roze jurk
Afbeelding
sternfoto1


Afbeelding
sternfoto1


Afbeelding
ingridhondersfotografie


Afbeelding
milou_vogel_evers_


Afgelopen zaterdag waren we mee naar de Mustang meets horses foto meeting, daar moeten de meeste foto's nog van komen. 6 mustangs en 5 paarden, voor mij als auto gek en paarden meisje de perfecte combi. Deze foto beloofd iig veel goeds.

Afbeelding
arianne.fotografie



ik heb van alle fotografen hun insta pagina erbij gezet.

Suzanne F.

Berichten: 50578
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 17:53

Wat een prachtige foto’s!! Daar mag je heel trots op zijn. Jullie staan er prachtig op!

Yavanna

Berichten: 2800
Geregistreerd: 11-12-03

Re: Schimmel Amadeus mijn sprookjes paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 18:18

Wat een prachtige foto’s en wat is Deus een geweldig paard.. Ben ook erg benieuwd naar het resultaat van de andere fotografen…

Liiszle

Berichten: 2716
Geregistreerd: 03-08-05
Woonplaats: IJsselstein

Re: Schimmel Amadeus mijn sprookjes paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 18:35

Die roze jurk! Wow wat Staat die je mooi! En wat is deus een heerlijk model.. (en jij kan er ook wat van )

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Berichten: 104129
Geregistreerd: 02-08-02
Woonplaats: Achterveld

Re: Schimmel Amadeus mijn sprookjes paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 18:36

Mooie foto's! Die met de Mustang is heel stoer!

Roosch

Berichten: 37113
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re: Schimmel Amadeus mijn sprookjes paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-22 18:43

Ohw die waar jij hem van voren vastpakt met die roze jurk, die knuffelfoto..<3 die zou ik echt uitvergroten. Wat een plaatje!

Thirza

Berichten: 9287
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-22 19:40

Wat een leuke reacties! Dank jullie wel <3

office
Berichten: 995
Geregistreerd: 24-05-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 07:25

Prachtig,prachtig.Foto drie is mijn favoriete zo als jullie samen de toekomst in kijken en dan die ruwe tak.Ik zie die helemaal als foto behang op een groot stuk muur voor me.

Maik79

Berichten: 1271
Geregistreerd: 27-04-06
Woonplaats: Baarn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 08:43

Die foto met de Mustang, da's gewoon kunst <3 Gaaf zeg!

Rivano

Berichten: 2285
Geregistreerd: 25-09-03
Woonplaats: Brazilië

Re: Schimmel Amadeus mijn sprookjes paard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-22 14:55

Echt prachtige fotos! Wat zul je daar blij mee zijn. Vind de sfeer en kleuren geweldig van Lisanne.

Ben ook aan het proberen om mijn paard te leren te komen of still te staan op commando. En oefen dat onder andere in de wei als ze gras eet, want geloof niet dat er een grotere concurrentie is tussen mijn commando en haar eetlust dan dat. En als het dan daar werkt hoop ik dat het ook in "het wild" lukt. En durf ik haar wel mee te nemen naar een buiten-shoot. Niet dat ze ooit de benen heeft genomen als ik met haar buiten wandel, maar dat is in stap en anders dan een shoot.

De autoshoot zou ik nooit doen. :D Mevrouw heeft een voorliefde voor gemotoriseerde voertuigen, en wil graag weten hoe ze proeven.... :Y)

Geniet van deze mooie fotos! Echt geweldig.