Ik wil graag aftrappen met een korte introductie over ons.
Ik ben Nederlandse die naar Zuid Afrika verhuisd is 6 jaar geleden, en vervolgens 3 jaar geleden naar Namibie is verhuisd, waar ik mijn man tegenkwam. Mijn man is Duits en woont reeds 16 jaar in Namibie.
Mijn man is al 15 jaar endurance ruiter, ik ben een dressuur dame die veel jonge paarden beleerd heeft.
Dit zijn wij, met onze (toen nog puppy) Deens dog:

We houden onze paarden bij "ons" huis, wat helaas een huurhuis is, omdat kopen niet erg simpel is zolang je hier geen permanente verblijfsvergunning hebt. Maar, we hebben wel 5 HA land en een stuk zand wat doorgaat als "bak/longeercirkel" en dus genoeg ruimte om ze aan huis te hebben.
Heerlijk! Helemaal houden zoals je ze zelf wilt en als je het raam uit kijkt je paarden zien.
Op het moment hebben we Ziza

De 6 jarige Arabier van mijn man die ik aan het beleren ben.
Dan hebben we Toby

Gegokt op 2,5/3,5 jaar, kruising Boerperd Arabier en als hij nog een groeispurtje krijgt ook voor mijn man voor de endurance (over een paar jaar ofzo, geen haast!)
En Leia

Zuid Afrikaans Warmbloed, vader heeft ZA bloedlijnen met Goodtimes erachter, mams is KWPN van Flemming. Leia is bijna 3,5 en staat nog in ZA tot we haar na de Corona crisis op kunnen halen.
Verder is er morgen aankoopkeuring voor een 4e, zodat de groep mooi in balans is met 2 merries, 2 ruinen. Daarover later meer

Ik wil hier graag een beetje bijhouden hoe het met onze nieuwe veestapel gaat en natuurlijk vragen over het houden van paarden in Namibie beantwoorden.
We staan ook altijd open voor couch surfing of mensen die gezellig komen braaien als ze toch in Windhoek zijn. Dus mocht er iemand (na Corona) zin hebben in een tripje hier heen, stuur gerust een PBtje

Excuses voor slecht Nederlands, mijn moeder wijst me er regelmatig op dat ik NederlEngels spreek tegenwoordig