Century schreef:Ik zit altijd te kijken naar het hoofd, zeker als ik bezig ben met buigen en stelling e.d. Omdat ik wil zien wat er gebeurt. Ik mag alleen stiekem kijken, zegt mijn instructrice

. Verder moet je het vooral voelen. Ik ga ook erg voorover zitten als ik naar beneden kijk, en zit gelijk rechter als ik weer vooruit kijk (en paard gaat gelijk beter lopen).
Maar ik vind dat ook heel moeilijk!
Ik rijd eigenlijk alleen binnen (met spiegels), maar ik kijk eigenlijk nooit in die spiegels

wel een goede, eigenlijk.
Ga nou geen slechte gewoontes aanleren uit mijn topic he!

AlwaysH schreef:Sta je dan met twee topics op de VN!
Ik vind het in beiden topics mooie plaatjes en hele leuke pony's.
Gaaf he!
neile schreef:Wat een vriendelijk, zacht beeld.
dankjewel 
Daan13 schreef:Oh wauw,wat een leukerd heb je daar ook.
Ik vind de manen ook zo prachtig - ik ben ook een mens van lange manen,-
Ga je de manen inkorten of laat je ze zo?
Qua foto's,waar ik gisteren op reageerde,dat paard lijkt het makkelijker voor jou te doen. Deze lijkt alsof je er iets meer om moet vragen maar ook met deze ben je een prachtig plaatje.

De bedoeling is van ze lang te laten. Er is blijkbaar een manier van knotten die ook met lange manen werkt en desnoods moet ik maar weer gaan oefenen met mijn hengstenvlecht. 
Rêve is een stuk jonger en staat een stuk minder ver in training. Dus het is inderdaad allemaal een stuk minder "vanzelfsprekend". Ze heeft ook een heel ander karakter dan Sam. Waar Sam zijn ziel zou verkopen om het voor je te doen is Rêve meer van "En waarom zou ik dit voor jou doen?" Op zich wil ze echt wel voor je werken, maar ze heeft wat meer vragen dan Sam zeg maar. 
Rocamor schreef:Je hebt toch wel een printserver gemaakt, nu beide paarden op de voorpagina staan?
Rêve wordt steeds meer een buffel. In elk geval zo onder jou.
Ze is niet super groot maar het is echt een hele hoop paard... En dan moet ze nog echt in de spieren komen want dit is nog lang niet gespierd... 
En ja... Stiekem wel! (de print screen.
)