Een quote die ik ontzettend vaak in mijn achterhoofd houd. Na veel hoofdstukken vol ellende sloot ik vorig jaar september het overgrote gedeelte van deze hoofdstukken af. De maand september stond in het teken van bijkomen, herpakken en weer gaan knallen. Mede om dit te vieren had ik eindelijk, na zeker 9 á 10 jaar, weer een fotoshoot bij goede bekende Mandy op de planning staan. Zij heeft mijn merrie, Baby, als jaarlinger op de foto gezet. En nu stonden we eindelijk weer voor de lens, samen!
Baby, of ook wel Shine Like A Star, is mijn (nu bijna) 12 jarige Quarter Horse merrie welke ik al sinds een maand oud ken en vrij vlot kocht. Zoals jullie ook wel herkennen, ze is mijn steun en toeverlaat. Bij ons is het altijd wat. Of ik heb iets, of zij. Maar de afgelopen jaren is het vooral bij mij raak. Na mijn ongeluk kwam een hoop stil te liggen, maar we hebben ons ondertussen volledig herpakt! En met Beeb gaat het ook goed, wat ben ik dankbaar voor haar.
De fotoshoot was voor mij eens anders dan anders, maar ik geniet van de platen .. ik hoop jullie ook!
De foto's zonder cap zijn volledig mijn eigen risico en eigen keus. Ik ken en weet de gevolgen.
~~
1.

2.

3.

Deze foto is mij heel dierbaar. Niet alleen het complete plaatje, maar ook het zien van mijn eigen brede glimlach.
4.

5.

6.

7.

8.

Ik begrijp absoluut waarom je het zou afkeuren. Toch plaats ik hem wel. Het was spannend, maar die paar rondjes hebben we genoten!
9.

En zeg je Baby, dan zeg je water! Kleine waterrat is het

10.

11.

12.

Hele dierbare foto's. Ik ben heel dankbaar voor deze shoot. Het is al weer even geleden maar dat mag de pret niet bederven. Ik hoop dat jullie de foto's kunnen waarderen!
En tsja, bokt en fotokwaliteit - zo zonde!
Bedankt voor het kijken!