Hannanas schreef:Prachtig! Welke streek is dat? En met die uitgestrekte rust komt gelijk wel de andere kant: hoe zit het met werkgelegenheid daar?
Zie mijn naam
Ik woon in het binnenland in de provincie Castellon.
We wonen hier echt op een heel fijne gebalanceerde plek; enorm veel natuur en prachtige dingen, maar grote steden toch ook binnen een uur bereikbaar. Echt ideaal.
De sfeer is hier zo fijn.
De werkgelegenheid.... laat ik het zo zeggen; als je in een tegelfabriek wil werken is er vast werk te vinden.
Nee, die is hier niet zo briljant. Zeker niet op het platteland. Ik en mijn man werken allebei locatieonafhankelijk voor opdrachtgevers over de hele wereld, dus voor ons maakt dat gelukkig niet uit.
Yavanna schreef:Prachtige foto’s Castellon, in de buurt van Alcalali staan ze ook zo prachtig in bloei. En daar staan er ook wel een paar..
En welke regio zit jij?. We zijn net terug van overwinteren in Alfas en ook daar stonden de amandelbomen ook zo te bloeien.Wist alleen niet dat het amandelbloesem was. Kunnen we in december weer lekker Túrron kopen. De lekkerste noga die er is…

Klinkt goed, overwinteren daar! Ik zit een stukje noordelijker, provincie Castellon, Noordelijk van Valencia.
En ja, lekker he, die Turron? Ik stuur altijd wat op naar familie in Nederland