Onze kudde bestaat uit:
Ravello, Ravello is een klophengst van inmiddels 19 jaar oud. Ravello is nog op en top fit en rijd voornamelijk heel graag buiten, de bak ziet hij als een noodzakelijk gebeuren zo nu en dan. Ravello houd van afwisseling en is dan voor bijna alles in, vrijheidsdressuur/ lange lijnen/ lange teugel/ schrikparcours you name it, hij doet graag mee. Ravello is de grote baas binnen de groep.
Afgelopen maandag is hij op de kliniek geweest en hebben ze dinsdag een kies bij hem getrokken, gelukkig lijkt hij heel goed te herstellen! Ravello is van mijn man die hem kocht toen hij 3 jaar was.
Skyfall, in de wandelgang Sky genoemd is de benjamin van het stel en tevens ook wel een beetje het zorgenkindje. Sky heeft cpl wat wat extra management vraagt in met name het voerbeleid. Nu is dat op zich voor ons geen probleem gezien wel zelf in de fourage zitten. Op dit moment gaat het heel erg goed met zijn benen en is hij vrij van wondjes en vrijwel vrij van jeuk! Sky is geboren bij een klant van ons en met 6 maanden oud door mijn man overgenomen. Sky is met 3 jaar beleerd en sindsdien wordt hij rustig aan steeds een beetje meer gepakt soms met hele periodes zonder rijden maar meer grondwerk/longeren. Sky is een ondeugende ruin, die hele komische sprongen kan maken en daarbij een heel dwaas piepgeluid laad horen. Sky is het meest gevoelig qua karaker en pikt stemmingen en spanningen heel snel op en vloeit die nog moeilijk af.
Sky is 6 jaar
Toby, Toby is mijn "kindje" , ik kocht hem in 2016 en heb hem meegenomen toen ik mijn man leerde kennen. Toby loopt nu ruim 3 jaar bij de andere twee. Toby is qua karakter zijn gewicht in goud waard, wat je ook op zijn rug zet hij zal zich braaf gedragen. Ook op buitenrit is hij superbraaf met een kind op zijn rug. Toby houd wel van grapjes, ben je in een mindere bui dan verzint hij altijd wel wat om je weer even te laten lachen. Toby is 9 jaar oud
p.s. : ze zijn eigenlijk alle 3 behoorlijk bomproof!
genoeg gekletst, de foto's :

Ravello

Ravello

Actie opa!

Met zijn beste vriendje en opvolger in rang Skyfall

Met zijn echte baas, voor de eerste keer naast de balansrolstoel en voor eerst in heel wat jaren dat hij zo dicht bij zijn baasje kon zijn.

Skyfall, kortweg Sky

knappe jonge gozer

Manen in de vlecht

Sky en Ravello met mijn bonuszoon, Sky is "zijn" paard

Gekke bekken Toby

Actie
http://boktimg.nl/img/m/EUjmUJ.jpg
Samen met Ravello

Kerstshoot

Ravello ook natuurlijk

En Sky

Doei, tot de volgende keer? zou leuk zijn als je een berichtje achter liet