Chillen met mijn pony's!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kimmie25501

Chillen met mijn pony's!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-21 16:13

Nou ja pony's, 1.70m en 1.85m, maar het blijven toch echt mijn pony's haha!

Helaas kreeg ik het voor elkaar om vlak voor de vakantie mijn enkelband te scheuren, waardoor niet alleen ik, maar ook de paarden wat meer vakantie kregen. Hiervan heb ik wat leuke foto's om te delen, zodat iedereen onze chille vibe kan overnemen :D

Rijden kon ik helaas niet veel doen, maar één keer in de week stapte ik wel op Ivy om te rijden zonder beugels en met touwhalster. Zo kon ik toch met haar oefenen om nieuwe dingen te leren. Zo kan ze nu zelfs de jambette onder het zadel!

Mijn bijrijder heeft met haar meegedaan aan een wedstrijd. Dat deed ze super. Ik vervulde hierbij vooral de rol van groom.

Afbeelding

Verder heeft ze doordeweeks en in het weekend heerlijk kunnen chillen op de paddock.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Een stalgenootje was zo lief om met haar te oefenen op rijden in het bos. Ik ben daar ontzettend blij mee, want ondertussen is ze zelfs zo braaf dat ze snack breaks kan nemen in het bos.

Soms krijg ik leuke foto's van mijn stalgenootjes, zoals deze. Ivy heeft in ieder geval zeker hooi-skills :')

Afbeelding

Naar het einde van haar vakantie toe (en het begin van mijn genezing) kreeg Ivy helaas weer meer last van haar astma. Daarom hadden we ook genoeg dagen dat ze niet zoveel deed en ze vooral mocht chillen in de losgooibak.

Afbeelding

Afbeelding

Ook met Shan deed ik het rustig aan. Ongeveer gelijktijdig met mijn enkelblessure kreeg hij een enorme wond op zijn been. Na vijf weken lang iedere dag smeren met honingzalf is de wond gelukkig weer helemaal dicht. Soms zette ik hem in de bak om gras te eten, omdat hij daar intens gelukkig van wordt. Want hij heeft ook helemaal geen enorme wei om in te staan ofzo :+

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gelukkig ben ik ondertussen weer helemaal genezen, dus ik hoop dat we in ons volgende topic weer allemaal nieuwe leuke dingen doen. Bedankt voor het kijken en reacties en/of tips zijn altijd welkom!