Maar toen kwam er een moment dat ik een eigen pony kon kopen, na goed overleg met mijn vader. Het liefste zou ik een sportpaard hebben waarmee ik veel ervaring op kan doen qua dressuur maar ik had ook al een stal op het oog en een sportpaard zou daar niet tussen passen en daarbij zou een goed leerpaard zonder gebreken al veel te duur zijn en ben en blijf ik een ponymeisje

Dus ik ben verder gaan kijken en kwam dit koppie tegen:

Ik ben gaan bellen en zij dat ik eigenlijk voor de 3 jarige wilde gaan maar dat de 2 jarige mijn hart had gestolen! En zo geschiedde het. 2 keer gaan kijken, laten keuren en toen stond ze nu 2.5 week geleden bij ons in de stal! Net 2 jaar, nog bijna helemaal groen maar ik was verliefd

Gelukkig ben ik gezegend met een vader met als grootste hobby fotografie dus ik heb al een aantal foto's om te laten zien:
1e dag toen ze nog achter een draadje stond

We zijn nu ook begonnen met stukjes wandelen en aangezien het bos aan de stal begint lopen wij lekker door de bossen

Maar ook in de bak kan ze zich uitleven:

http://boktimg.nl/img/m/5wz3MS.jpg
Ze heeft in die 2.5 week al zoveel geleerd. Ze komt nu regelmatig in de hand maar steeds maar kort om haar niet te overvragen. Maar ben nogsteeds