creatief met textielverf [dekje en truitje]

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Ghani

Berichten: 3086
Geregistreerd: 01-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 18:08

dat celtische teken is echt zooo onwijs mooi!! echt zo'n leuk idee om iets op je dekje te schilderen! ik vind het echt zo mooi! *LOL*

IcePrincess

Berichten: 7744
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-04 22:23

MargaV schreef:
Best mooi. Met wat voor textielverf heb je dat gedaan (merknaam, winkel)? Ik was vroeger erg crea met textielverf, maar dat was toen van die verf die echt in de stof trok (dus niet erbovenop lag, en je moest dus ook er rekening mee houden dat als je geel op een blauw shirt deed dat het dan groenig werd) en ook valig werd met wassen. Als dit namelijk wat betere textielverf is, dat pak ik die oude hobby maar weer eens op.


ik heb verf bij Pipo's gekocht, zo'n hobbywinkel Lachen het is van Talens en heet DecorFin
het is wel transparante verf dus je zou het alleen maar op lichte stoffen kunnen gebruiken, maar dat was ook met die zilveren en die dekte in 1 laag al op de zwarte stof Lachen
ik heb 1x eerder een truitje gemaakt met deze verf (Gerrit van Spongebob Haha! ) dat was een jaartje geleden denk ik en heb die heel vaak aangehad en gewassen en die ziet er nog steeds heel goed uit
het verfen op het dekje ging veel makkelijker dan ik dacht en op het truitje gaat het wat moeilijker maar dat komt omdat ik weer heel eigenwijs op syntetische stof moet verfen wat dus eigenlijk niet moet Tong uitsteken

Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:35

Naja!!!

Ik zat vanochtend nog te denken misschien is het leuk een shirtje met my little pony erop te maken Tong uitsteken

Ik vind beiden heel leuk bedacht en gelukt! Lachen

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-04 22:49

super mooi Haha! lijkt me echt super cool om te doen!!als ik geld heb reis ik gelijk even naar de pipo's.
Of MargaV als jij je nieuwe hobby weer oppakt,mischien wil jij dan wel een dekje voor Nicky verven Bloos Tong uitsteken

sharonaollie

Berichten: 6442
Geregistreerd: 05-06-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-02-04 03:45

heey wat leuk.
ik vindt het wel leuk vooral de tweede OK dan!