Dankjewel allemaal!
Cowgirl83 schreef:Heel mooie foto's, vind vooral de criollo's prachtige dieren!
Ja, die springen er echt uit met hun prachtige vlekjes he?
Aliaa staat normaal ook mooi op de foto's, maar ze had niet veel zin om te poseren die dag.
Nynkster schreef:toffe paarden!
Waar zijn de criollo's gefokt?
De Criollo's komen van stoeterij Trojano in Nederland. Zij hebben zeker rond de 50 Criollo's daar.
Achterom schreef:Wat een leuke, vrolijke paardjes! Vooral de criollo's vind ik erg aansprekend

Het is echt een fantastische bende om bezig te zien.
Em_ schreef:Naranja is leuk zeg! Heerlijk, die nieuwsgierigheid en humor!

Die Naranja is echt een terrorist joh.
Daar heb je je handen vol aan.
Maar heel werk willig en gevoelig op de hulpen!
Maar de andere twee moet je ook niet onderschatten hoor. Yerba is een bulldozer die van niets onder de indruk is en alles wel kan afbreken.
Maar ze kan ook zo schattig zijn...
Aliaa ziet er heel onschuldig uit, maar kan ook ondeugend zijn hoor.
Monique1963 schreef:foto 13 !!! super voor een leuke kaart met grappige tekst!
Dat is mijn favoriet van deze reek.
silverdapple schreef:Naranja doet haar naam eer aan. Wat grappig, ik wist wel dat je een AT had maar niet dat deze twee er bij zijn gekomen, ook weer zo'n gaaf ras!
Ja haha, ze is soms meer oranje dan vos.
Eind vorig jaar begon ik uit te kijken naar een tweede paard, als gezelschap voor Aliaa. Ik kon haar niet helemaal houden zoals ik wou bij ons op stal. In januari heb ik Naranja gekocht en zij zou daar blijven om zadelmak gemaakt te worden.
Twee weken voordat Naranja naar huis kwam, stond Yerba nog te koop. Dus hebben we mijn oom maar overtuigd om haar te kopen.
Er staan zo nog een aantal zeldzamere rassen op mijn verlanglijstje. Maar ik hou het bij deze drie terroristen, want het geld is op aan een goed doel (huisje gekocht met grond zodat ze aan huis kunnen komen!
).