Net na de verhuizing. Hij snapte er niks van en moest echt de eerste dagen even zijn spanning eruit rennen. Ik was erg bang dat hij hierdoor te gek zou doen voor zijn spieren, maar gelukkig viel dat mee. Maar vond het wel een beetje sneu dat hij er niks van snapte.

Het ging zelfs zo goed met Elano, dat ik in maart heel kort ben opgestapt na een aantal maanden niet op Elano gezeten te hebben ivm een rij-stop. Mijn heupen waren blij toen ik weer op de grond stond.

Af en toe mocht Elano voor mijn lens staan.

Rijden in de bak deden we ook zo af en toe.

Maar het liefst wandelen en rijden we buiten!

Weer ons eerste galopje buiten. Door de val van vorig jaar op het strand, vond ik alles weer dood eng met rijden. Maar stapje voor stapje kwamen we weer een beetje verder. Braaf paard. Soms luisterd hij ook iets té braaf.

Mijn vriend mee naar het strand om foto's te maken.. En jawel, ook op het strand in galop! Reuze spannend, maar hij deed het super braaf!

Oortjes foto's blijven ook leuk. We waren ook veel alleen op pad.

Hij viel dit jaar ook mooi af met de vele kilometers die we maakten met wandelen, fietsen, rijden en grondwerken.

Normale selfies maken is best lastig. Maar dat maakt ze niet minder leuk!

Ons laatste ritje voor dit jaar. Maandag is hij behandeld door de osteopaat en in december rijd ik niet ivm drukte op mijn werk. Toch nog het rijden fijn kunnen afsluiten voor dit jaar. Meneer gooide mij er namelijk laatst weer af. Ik bukte voor een tak en hij dacht 'woohoo we gaan!'. Blij ei is hij ook. Maarja, dat bukken moet hij ook nog leren..

En als laatste een foto van vandaag tijdens het poseren. De knappe man, snorremans, guppenpuppenpony, mijn grote vriend.

Op naar meer jaren (en manen)!