Helaas kon ik geen paard en pony onderhouden, dus heb ik in januari besloten om een nieuw baasje te zoeken voor Pelle!
Februari
Pelle werd verkocht aan een bokker! Ik ben zo blij dat hij een goed huisje heeft gekregen en hij het heel goed heeft

In februari werd ook een mogelijk nieuw paard gekeurd, helaas negatief aankoopadvies; kissing spines.
Daarna ging de zoektocht verder. Heel wat paarden later werd er weer een paard gekeurd; ook een negatief advies en 3 weken later weer.
Juni
Eindelijk goed nieuws! Gold Strike werd goedgekeurd

Strike was vanaf het begin af aan braaf, dit gaf mij veel vertrouwen want ik had al zo'n 7 jaar niet meer zo intensief gereden. We reden veel in het bos, nog geen 5 minuten stappen van stal. Heerlijk om weer te rijden en een eigen paard te hebben.

Augustus
In augustus merkte we dat Strike heel heftig reageert op vliegjes rondom zijn hoofd. Hij komt omhoog en is niet te corrigeren op dat moment. Gelukkig is het met een vliegenfrontje en neusnetje opgelost.
Een vriendin maakte op een zomeravond foto's van ons

September
Helaas kreeg ik last van mijn spieren (spierziekte wat ik heb, helaas). Hierdoor kon ik een poosje niet rijden. Gelukkig reed een vriendin Strike voor mij.
Ze deed mee aan een crossclinic. Hij vindt dit zooo leuk!

Oktober
Een vriendin schoot weer wat plaatjes tijdens het springen, en in het herfstbos

November
Nog wat rijfoto's! Ik kan nog veel verbeteren dat weet ik, maar na 7 jaar ben ik al blij met het beeld!

Op naar 2021!