Wat een raar jaar was 2020...
Op 11 januari viel ik van Snob en brak ik mijn pols. Dikke, dikke pech. Gelukkig was het een mooie breuk en ging de genezing "volgens het boekje". Wat overigens niet wegneemt dat ik er behoorlijk last van had en soms nog wel heb.
In de tijd dat ik in het gips zat kon ik Snob gelukkig nog wel een beetje longeren.
Na 12 weken weer geprobeerd om te paard te gaan, Nimber was zo lief om haar Ice aan te bieden.
De dag erna hebben we maar gekeken of Snob nog zadelmak was en dat was hij!

In de week daarna ons eerste galopje weer meegepakt

Kort daarna zijn we verhuisd naar een andere stal. Uiteraard reden we daar gezellig verder

En we maakten onze eerste officiele echte buitenrit! In onze nieuwe achtertuin, de zandverstuiving bij Kootwijk. Snob was fantastisch braaf.

Ook maakten we ons L1 debuut in 2020. Een droomdebuut met 202,5 en 203,5 punten.

Uiteindelijk hebben we 4 keer L1 gestart, met een PR van 209 punten en inmiddels zijn we L2 startgerechtigd. Als we weer op wedstrijd mogen hopen we daar klaar voor te zijn.
Ondertussen zijn we in augustus naar de hei geweest...

En heeft Tyrza van Maanen foto's van ons gemaakt

En omdat we toch niet op wedstrijd kunnen, rijden we gewoon wat vaker buiten

Het was een gek jaar, dat 2020. Maar ik ben heel blij met alle bijzondere momenten waar ik op terug kan kijken.