In januari startte we voor de laatste keer m2. Een fijne proef dacht ik maar de jury vond van niet, jammer want daardoor werden we 1e reserve voor de Gelderse.
Tijd voor ons Z1 debuut in februari.

En wat voor een debuut mijn held won meteen beide proeven met ruim 65% en net geen 65%
Twee weken later reden we nog eens de ring in en wederom twee oranje linten 217 en 222 waardoor we al meteen op Z1+6 kwamen te staan.

In maart kwam de Corona en daarmee een streep door de wedstrijden. Met bosritjes en thuis oefenen vermaakten we ons ook wel.
April kwam

In de lessen waren we al wat bezig met wat wissels en daarvan leek het kwartje ook steeds beter te vallen.

In mei bleek hij ook echt wel leuk mee te willen doen in een stukje sluiten.
Dus toen in juni de meetmomenten weer begonnen dacht ik waarom ook niet, ik mag versneld promoveren en selecties en competities zijn van de baan; laten we maar z2 starten. Ook hier weer mooie dikke winstpunten. Hoe gaaf was dat.

Tussendoor speelt hij vooral grasmaaier.

Ook maakten we ons eerste sprongetje samen. Ik vind dat dood eng maar Ice deed de hele springles fanatiek mee.

In juli en augustus wisselde we de proefjes af met buitenritjes. Inmiddels mochten de meetmomenten wedstrijden heten en liep hij ook in het Z2 boven de 65% wat genieten. Z2+12. Met zelfs bijna 68% Tijd voor ons Zzlicht debuut. Dat ging helaas beroerd. Ice deed gewoon niets meer. Zo niet mijn grote vriend dus kwam de fysio langs, zij zag een flinke blokkade en verwees ons naar de chiropractor. Vermoedelijk een uitglijder in de wei. Meteen na de behandeling was hij weer de oude gelukkig.
September was de hei zo onwijs mooi.

We behaalden de eerste punten in het zzlicht.
Tyrza van Manen maakte deze foto van ons in de achtertuin.

En helaas daarna gingen de wedstrijden weer op slot.

Gelukkig vermaken wij ons ook heel prima zo.
In oktober benaderde BYMiek fotografie mij of ik haar sponsor ruiter wilde worden.
Super leuk natuurlijk en eind oktober hadden we onze eerste shoot.

Momenteel rijden we veel in het bos, in afwachting tot het moment dat we weer kunnen starten.
Oja paspoortje; Ice is een gelderse ruin van 1.88 ( Wilson x Special D )