Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
miereneter schreef:Hopelijk heb je alles gehad aan paardenellende en gaat het vanaf nu alleen nog maar bergopwaarts. Je hebt leuke paarden (en ik ben een tikje jaloers op het concept 'paardrijdende vriend').
freetorun schreef:Leuk jaaroverzicht, ondanks de downs.
Hopelijk volgend jaar weer allemaal gezond en Mattvey met nieuw hervonden zelfzekerheid! Hoe gaat het op de trainingsstal?
Succes met Titane. Ik vind jullie zo'n leuke combinatie!
miesnaom schreef:Wat een leuke paardjes en wat fijn dat je hem zo in zijn waarde laat en respecteert
En ik ken je eerste stal! Heb ik ook even gestaan, helaas om dezelfde reden weg gegaan. Vond de sfeer wel erg fijn daar!
(Ihr toch )
Cheytjuh schreef:Inderdaad een bewogen jaar, en wat een puzzel met je Mattvey. Erg mooi ook om te zien hoe je blijft puzzelen
Onzekerheid na zo’n val is natuurlijk heel normaal, zelf nu 9 jaar na mijn val eindelijk op de goede weg maar nog steeds hier en daar een angst die blijft opspelen. Geef jezelf ook de tijd he !
CharlotteBM schreef:Jeetje wat een jaar! Ik kan er niets aan doen dat ik vooral denk: wat moet dit gekóst hebben allemaal
Mijn verzorg Fries en haar maatje hebben afgelopen jaar ook blessures gehad. Ik ben ontzettend dankbaar dat de eigenaar dit betaalde, maar heb wel de bedragen gehoord en daar werd ik bijna niet goed van
Maar ik dacht ook vooral; wat knap dat je volhoud en hem een kans bied! Succes met beide paarden!