Leuk dat je mijn topic bekijkt.
Het is al weer even geleden dat ik een topic heb aangemaakt.
Sinds ik op mijn nieuwe stal sta (inmiddels een jaar), heb ik het wandelen ontdekt. Eerder vond ik dat maar spannend om te doen. Maar waar ze nu staan zijn ze zo relaxed geworden dat het wandelen versus rijden bijna gelijk is geworden. Zeker als het wat natter is dan vind ik het fijner om te wandelen dan erop te zitten. Daarnaast is het ook voor mijn conditie zelf heel fijn.
Mijn bijrijdster Lisa is gelukkig ook van het wandelen en we gaan daarom vaak samen. We wandelen vaak net zo lang als dat we rijden. Dus meestal een uurtje of 3.
We lassen altijd even een graseetpauze in. Dat zijn leuke momenten om wat foto's te maken en Anton en Roos vinden dat ook geen straf.
Hier wat foto's van Anton en Roos tijdens de wandelingen. Mijn vriend heeft weinig tijd maar af en toe gaat hij mee en dan vindt hij het ook heel leuk om te wandelen.
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

Ik wandel ook weleens in mijn 1tje met allebei de hafjes. Het lukt me dan prima om ze van het gras af te laten blijven.
Maar ja als je dan ook nog bomen tegenkomt...
8.

Daarnaast zijn ze natuurlijk ontzettend schattig
9.

en speels
10.

11.

Wandelen jullie ook met je paard? Zo ja, hoe vaak en hoe lang wandel je dan en zo nee, waarom niet?