Kijk en geniet van onze knappe jonge hunk SD God of Thunder ofwel Thor

Mijn persoonlijke favoriet

Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
Berdien schreef:Wat een bonk!Heel knap hoor! En wat krijg jij ze toch altijd wit. Als je je een keer verveelt heb ik wel een palomino in de aanbieding die ook een keer goed schoon mag
![]()
cp112 schreef:Het is idd een werkje. Ik ben ook gerust 2 uur bezig met wassen en ben er best pietluttig in qua volgorde en ben alles behalve zuunig met shampoo
Rivano schreef:Hij is echt prachtig. Helemaal een sprookjespaard.cp112 schreef:Het is idd een werkje. Ik ben ook gerust 2 uur bezig met wassen en ben er best pietluttig in qua volgorde en ben alles behalve zuunig met shampoo
Mijn paard heeft een vele uitgebreidere was collectie dan ikzelf. En probeer ook altijd uit wat er op youtube aangeraden wordt. Van Azijn met bakpoeder, tot Galloping Goop, tot weet ik veel. Heb alleen de ketchup overgeslagen. En de zilvershampoo was ook geen success, maar misschien was dat het merk, er kwam een roze gloed over de haren, gelukkig alleen een deel gedaan omdat ik wilde vergelijken met de rest. Verder wel tevreden over de biologisch afbreekbare vloeibare groene zeep met citronella. Zeer voordelig ook..
Ben wel benieuwd of jij iets nieuws hebt ontdekt. Want wat het ook is, schijnt wel te helpen!
Kendra schreef:Op naar uitgelicht??
De omgeving doet ook wat, maar wat is hij mooi cp!!!
cp112 schreef:Wel eerst de de-greaser op de sokken, staart en manen. Kwartier laten zitten op droog haar, dan beetje warm water erbij en doormasseren. Nog 10 minuten zitten en dan uitspoelen.
Dan doe ik alles in de gewone GG shampoo, ook lijf dus.
Uitspoelen.
Daarna de manen en staart in de GG HI-Ho silver conditioner (niet langer dan 5 minuten want dan blijven ze paars weet ik uit ervaring