Sinds dat ik Diablo heb, is hij dikke maatjes met Billy. Billy is een kruising Am. Paint/KWPN, van inmiddels 9 jaar. Helaas heb ik hem door omstandigheden in 2017 moeten verkopen. In totaal zijn Diablo en Billy precies 1 jaar uit elkaar geweest. De mensen van Billy hebben de paarden aan huis en toen de stalling voor Diablo destijds niet meer aan mijn minimale eisen voldeed, heb ik in augustus 2018 gevraagd of Diablo bij de nieuwe eigenaren van Billy mocht komen staan. Dat was geen probleem en zo zijn Billy en Diablo weer met elkaar herenigd. Een blijer ei dan toen Diablo Billy zag, kan ik mij niet herinneren

Wat mag ik in mijn handjes wrijven, wat betreft de huisvesting van Diablo. Ondanks dat hij hengst is, mag hij gewoon lekker samen met Billy, hele dagen op de wei staan, staan ze dagelijks meerdere keren met elkaar te ravotten, maar nog vaker met de neus aan de grond te eten, wordt zijn stal iedere dag uitgemest, heeft een berg hooi klaar liggen als hij weer terug uit de wei komt, wordt zijn wateremmer meerdere keren per avond bijgevuld. Ook nu ik zelf half in de kreukels lig, hoef ik mij geen moment zorgen te maken dat Diablo wat te kort komt. En dat op nog geen 10 autominuten van huis af, voor een zeer schappelijke prijs, bij het bos en sinds kort een rijbaan

Blij ei Diablo als hij de wei weer op komt, nadat hij wat aandacht van mij heeft gehad

https://www.youtube.com/watch?v=dlD7_CsR56M
En nog een paar foto's uit de 'oude' doos

De allereerste groep (met 3 andere jonge hengsten) waar ze voor het eerst samen kwamen in 2015

In 2017 verhuisd naar een zomerweide, waar ze lekker met zijn 2-tjes stonden

(zo'n vliegenmepper is wel handig, aldus Billy

Het weerzien, na een jaar

Samen blij

Ook met de 30 jarige merrie en haar shetten vriend gaat het super goed en ze hebben zeer regelmatig hun kriebel moment

Bedankt voor het kijken en tot een volgende keer