Normaal scheer ik Poow altijd half/eind september en is ze meestal niet heel extreem fluffy. Maar dit jaar wacht ik iets langer doordat we wat wisseling in de kudde hebben en ik dan niet aan haar immuunsysteem wil gaan rommelen. Er zit echt al een flink pak haar op en eigenlijk vind ik haar wel schattig zo . Ondanks dat weet ik dat ze blij is als het pak haar er op den duur af is, maar voor nu kan het nog prima. Tim vermaakt zich ook prima met haar, ze rijden af en toe wat rond en verder helpt hij op zijn manier mee op stal tijdens het uitmesten .
Kijk en geniet mee met wat foto's van de afgelopen tijd .
De lama look
De 2 clowns
Je hebt er altijd 1 die het gekste moet doen op de foto
Ze zet altijd haar beste beentje voor.
Het echte herfst gevoel met alle regen van de afgelopen tijd .
O heerlijke foto's weer. Die gekke bekken foto's zijn briljant.
Fog on her glasses, From the still steaming tea, A book in her hand, As she casually reads. A catch in her breath, As the Climax grows near, She's deaf to the world : The book's all she can hear. She's completely lost now, or perhaps she is found, In this strange paper world That's far from the ground.
Wat een heerlijk dier is het toch ook!! Jullie topics zorgen altijd voor een lach op mijn gezicht Heerlijke kids ook! Geweldig wat ze allemaal met haar doen en kunnen en de handjes wel uit de mouwen willen steken. Zorgt altijd weer voor een klein vreugdesprongetje als ik weer een nieuw topic van jullie zie verschijnen.
Mijn verdrietige niet in mijn hum dag is direct opgevrolijkt met dit prachtige topic. Zit het met een lach op mijn gezicht te bekijken. Wat een heerlijke pony en wat een plezier hebben ze samen zeg! Goud waard zo'n kinderpony.
Als het de bedoeling was dat andere bepalen hoe jij hoort te leven......dan was je geboren met een afstandbediening.