Naast zijn goedgekeurde zoon Lavî

Met zijn bijrijder Lisa

https://m.youtube.com/watch?feature=you ... lAuVv-TSFA
SGW en springen was ons ding

Samen met zijn vriendinnetje waren we een 3tal

Als afscheid hebben we een prachtige shoot gehad (royzweersfotografie)

Dag Gio, hier sluit dan echt ons boek....

Donderdag mijn allergrootste vriendje Gio weggebracht naar Duitsland, voor hij naar de andere kant van de wereld vliegt. Heftig. Met ontzettend veel emotie, pijn in mijn buik, ongekende schuldgevoelens en verdriet afscheid genomen van mijn rode kanjer.
Van 4 maanden oud veulentje, naar een grote volwassen hengst. De 1e Rodblakk dekhengst in Nederland, weer een SGW topper onder de Fjorden, fluitend en meewerkend naar het Z dressuur, geen hindernis te hoog in het M diploma springparcours, geen plas te diep in het bos voor de menwagen.
Een echte alleskunner met een ontzettend groot en eerlijk hart op de goede plek. Maar bovenal.... Mijn Gio. Mijn maatje, mijn vriend, mijn aanhankelijke knuffeldier waar ik 10 jaar lang onlosmakelijk verbonden was.
Helaas door omstandigheden, moeilijkheden, onmogelijkheden, onwaarheden het plezier verloren in het fjordenras. Iets wat mij altijd onmogelijk leek, want Gio heeft mij net als Fjordy, weer op alle fronten laten zien wat voor geweldige ras het is. Maar Gio verdient meer dan dit ....
Hoe fijn dat Gio ook de eigenaren van Stal Dungård het overweldigde en warme gevoel, in het echt, kon geven. Ik weet zeker dat hij daar ook vele harten gaat veroveren, dat zij net zoveel van Gio gaan houden, als ik dat deed.
Het gemis is nu al groot.
Het schuldgevoel moet slijten.
Het verdriet moet een plekje krijgen.
Ik wil idereen bedanken, die er op welke manier dan ook er altijd voor ons waren!
Gio.
Mooie rode Gio.
Maak me trots, daar in het verre Amerika ❤
De állerlaatste kus....