Moderators: Dyonne, Coby, C_arola, Nicole288, balance, Sica, Neonlight
Fabster schreef:Plezier verloren in het fjordenras? Hoe kan dat nou Ik hoop maar dat dat om de mensen eromheen gaat in plaats van om het paard. Ik vind het eeuwig zonde dat Gio naar de andere kant van de wereld gaat.
Hopelijk kom je er zelf ook weer boven op. Sterkte
Renee_S schreef:Dag papa van mijn knappe fjorden kind, bedankt dat je mijn zo'n fijn paard hebt gegeven, hij had geen beter karakter van zn papa kunnen krijgen!
Veel sterkte Amber, hij gaat daar vast net zo geliefd zijn als dat hij hier was
[ [url=m/EAJh4D.jpg]Afbeelding[/url] ]
josewoos schreef:Gio en Amber, Amber en Gio
2 namen die altijd bij elkaar hoorden...
Zoveel volgers jullie samen hadden en zoveel mensen die alleen maar konden dromen van de band die jullie samen hadden.
Wat een overwinningen jullie samen hebben bereikt, in de sport, in de fokkerij en privé.
Meid, alleen maar respect voor jouw keuze, jouw liefde voor hem en alles wat je met ons 'volgers' heb gedeeld.
Jij ook bedankt dat wij volgers mee mochten kijken al die jaren.
Wees trots! Op jezelf, op Gio en alles van jullie samen ♡
_Carien schreef:Sterkte! Wat jammer dat je zo het plezier hebt verloren. Wel prachtige herinneringen heb je om te koesteren. Komen er nog veel nakomelingen van hem volgend jaar?
Amber_ schreef:Ja ik heb gelukkig goed contact met ze. Ze zijn zelfs al keer in echt wezen kijken. Reisje om hem te knuffelen en mini Amerikaanse Gio tjes te zien staat al gepland voor eind 2022!!Fabster schreef:Plezier verloren in het fjordenras? Hoe kan dat nou Ik hoop maar dat dat om de mensen eromheen gaat in plaats van om het paard. Ik vind het eeuwig zonde dat Gio naar de andere kant van de wereld gaat.
Hopelijk kom je er zelf ook weer boven op. Sterkte
anca schreef:Ik snap je aversie tegen een stamboek maar niet waarom je dan afscheid moet nemen van je liefste bezit
Gebruikers op dit forum: Amazonbot, elske_, GoogleAdsense, Jeska2, StefanieT, VogeltjeM en 9 bezoekers