Ik rijd zelf op onze voormalig dekhengst Nuadhu Nuage ofwel Noedel.
3 jaar geleden ging ik ook met Noedel naar zee. Jullie kennen het vast wel, zo'n bucket list dingetje, met je eigen paar over het strand.
Bepakt en bezakt gingen we 3 uur met de trailer naar zee.
Helaas bleek daar dat meneer niet goed liep... En konden we weer huiswaarts

Hij knapte in de weken die volgde niet op en kreeg een diagnose als grasmaaier... Wij hebben hem daarop gecastreerd zodat hij lekker de wei met anderen op kon.
Dit heeft hij dik 2 jaar gedaan.
Maar zijn zielige blik voor het draad iedere dag kon ik niet meer aan en zo ben ik een jaar geleden toch weer opgestapt.
Na een paar keer rijden bleef hij goed lopen en heb ik een second opinion aangevraagd.
Weer helemaal door de medische molen incl röntgen foto's. Maar van zijn "permanente" blessure was niets meer te zien.. Sterker nog, hij werd gekeurd met alleen maar 1tjes op de foto's van zijn been.
Hoe? Tja zeg het maar, verkeerde diagnose gesteld.
Maar dat is verleden tijd. Inmiddels zijn we al weer een poosje aan het rijden en hebben we ook alweer een wedstrijdje gestart waarbij we de punten voor het Z1 bij elkaar reden.
En nu, precies 3 jaar later stonden we weer aan het strand. En dit keer gingen we wel vol gas!
Enorm genoten en na het laatste ritje toch even een traan weg moeten pinken

Er stonden 2 dingen op onze bucket list.
- samen over het strand
- Z1 starten
Dat tweede is mijn doel voor dit jaar geworden. We zijn hard aan het trainen weer en ik hoop binnenkort dan toch echt ook die droom waar te kunnen maken.
A once in a lifetime horse ❤️
*tip, zet bij het laatste filmpje het geluid aan

Samen met mijn man de zee in

M'n schimmeltje ook even

En het filmpje. Hier mijn staat mijn knappe schimmeltje, Fifty Shades of Grey ofwel Fief, bij op. Zij. Is drachtig van Noedel middels diepvries KI.
Ik zit hier niet zelf ok Noedel. Ik was drone piloot.
Geluid aan bij het filmpje

https://m.facebook.com/story.php?story_ ... =691321674