Weer een topic van ons in In The Picture!

Afgelopen maand hebben wij een hele mooie, leuke en vooral gezellige shoot mogen hebben met Tessa Bezemer. In Dordrecht hebben wij een pluktuin waar iedere zomer prachtige bloemen groeien. Deze mogen geplukt worden door bezoekers op woensdag en zaterdag en daarnaast verhuren zij de tuin ook als locatie. Aangezien Marnix nogal bang is voor de trailer en wij daarnaast ook geen beschikking hebben over vervoer leek dit mij een uitgelezen kans om Marnix op een prachtige locatie vast te laten leggen in onze 'hometown'.

Inmiddels heb ik Marnix alweer bijna een jaar. 11 november kwam hij als een dik, harig guppie bij mij. We hebben onwijs veel meegemaakt saampjes, maar daar zal ons één jarig jubileum topic tegen die tijd wel meer over uitweiden. Ik ben in ieder geval enorm blij met deze foto's en hoe Marnix is vastgelegd. Zijn zachte blik, vrolijke koppie en vooral de liefde die hij uitstraalt. Mijn topper. Ik hoop nog zoveel met hem te kunnen en mogen meemaken. Ik hoop dat jullie net zo genieten van onze foto's als dat ik heb gedaan.

(Ps. Wij hebben ook een [VOLG] Topic, waar ik met enige regelmaat wat probeer te posten. [VOLG] Van dikkerd naar slanke (sport)pony)
1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12. De klapper, mijn favoriete