Een paar weken terug toen het zo ontzettend heet was, besloot ik dat het een goed idee was om met mijn merrie Zara op de foto te gaan. Met zweet in mijn bilnaad, een pony die totaal geen behoefte had aan een fotoshoot in de hitte en ik met mijn o zo niet-fotogenieke hoofd en onpraktische outfit, stonden we te prutsen voor de lens van een stalgenootje die zich die avond echt voor ons heeft opgeofferd.

Over Zara:

Zara en ik hebben een lang en moeilijk pad bewandeld samen, onze rollercoaster kun je hier lezen: [PP] [VOLG] Sensibel paard: opnieuw vanaf nul beginnen…
Even een sidenote voordat we naar de foto's gaan: Zara zit op dit moment in haar summer body. Alleen is voor ons mensen een summer body slank en afgetraind en is een summer body voor Zara "buik vol met gras en je kunt me bijna rollen."

1.

Ik vind dit wel een lieve foto, ik kijk ook nog een beetje normaal dus dat is fijn.

Wie is een beter model?
2.

Zara die jeuk heeft...
3.

... of ik die volgens mij net mijn ogen open of dicht doe?
4.

"Ik hoop voor je dat je snoep in die hand hebt, anders doe ik mijn hoofd heel snel weer naar beneden."
5.

Deze foto is al een stuk beter, want ik sta er niet op.

6.

"Mens, het is 30 graden, ga van mijn rug af." (Even zonder gekheid, ik vind hem heel lief je ziet echt hoeveel ik van mijn pony houd, maar jammer dat Zara haar oren naar achter heeft en ik op een Teletubbie lijk).
En ondanks dat het warm was en Zara liever met een cocktail in haar hoef aan het strand had gelegen, moest mevrouw nog heel even een paar rondjes lopen voor eh... actie(???)foto's. Veel actie zat er alleen niet in

7.

"Ja heb je de foto gemaakt? Kan ik stoppen?"
8.

La da die...
9.

... la die da.

En toen was ik weer klaar met mijn paard en de fotografe mishandelen.

Ik ben ondanks alles blij met de foto's, al waren we dit keer echt enorm niet-fotogeniek beide. Tot nu toe heb ik elk jaar dat ik Zaar heb foto's van ons twee laten maken, volgend jaar dus weer nieuwe ronde, nieuwe kansen.