Wat een plezier was dit om deze mooie jonge hengst te mogen fotograferen. Weer in mijn eigen oude stijl . Iedere foto is weer anders van kleur en lijkt toch een beetje geschilderd...... althans dat probeer ik naar boven te halen . Wat is dit leuk om te doen
Waauw wat prachtig! Het lijken inderdaad echt tekeningen!
Geen idee of ik het vragen mag: maar je haalt de achtergrond er dan uit en het bewerkt het verder? Ik ben heel benieuwd hoe je dit technisch aanpakt. mag ook in pb als je dat graag hebt
_San87_
BKB 2024 winnaar 2D
Geplaatst: 03-09-20 12:22
Prachtige eigen en herkenbare stijl .
kidding
Geplaatst door de TopicStarter: 03-09-20 12:43
[quote="The_Cat"]Waauw wat prachtig! Het lijken inderdaad echt tekeningen!
Geen idee of ik het vragen mag: maar je haalt de achtergrond er dan uit en het bewerkt het verder? Ik ben heel benieuwd hoe je dit technisch aanpakt. mag ook in pb als je dat graag hebt[/quote
De muur doe ik niks mee is gewoon in de binnenbak. In Ligtroom bewerk ik ze verder maar dat is een beetje spelen met licht en kleur en contrast
Wauw wat een mooie foto's! En prachtig paard ook, valt deze ergens nog te volgen?
soesita
Geplaatst: 04-09-20 08:20
Heel, heel mooie foto techniek van een mooi dier. De op 1 na laatste vind ik echt super goed gelukt en kan zo als kunstwerk aan de muur. Maar de andere foto's zijn ook prachtig.
kidding
Geplaatst door de TopicStarter: 04-09-20 08:43
soesita schreef:
Heel, heel mooie foto techniek van een mooi dier. De op 1 na laatste vind ik echt super goed gelukt en kan zo als kunstwerk aan de muur. Maar de andere foto's zijn ook prachtig.
Klopt die vind ik ook mooi ! Wel moeilijk om te maken maar daardoor wel super mooi . thanks ☺️
Vind zowel jouw foto's als de bewerking erg mooi. Bijzonder en daardoor onderscheid je je van alle andere fotografen. Denk dat jouw werk een groot succes gaat worden.